josteinaj Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Noen som vet om en gigantisk stømbryter, lik sånne som man brukte for å slå på strømmen for store boligkomplekser i New York på 30-tallet? Jeg skulle gjerne hatt det på PC'en min. Eller hva med sånne knapper som man trykker på når man sender avgårde en atomrakett? Sånne store røde knapper, med plastlokk over? Eller de hvor du må snu rundt to nøkler helt likt, for å slå på strømmen? Jeg vil ha noe av dette til min PC!!! Lenke til kommentar
house Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 kan jo hende at clas ohlson har noe av dette... husker oxo at jeg så dette på en amerikansk webside (www.caseetc.com) trur jeg... du får se etter... Housey Lenke til kommentar
house Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Fant en ting her gitt, kansje det er noe sånn du leter etter? http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/EC-399.html http://www.caseetc.com/cgi-bin/caseetc/sca...at/ml=15/tf=sku Housey _________________ signaturen min blei for RAM for kilogram sjekk som det rima [ Denne Melding var redigert av: house på 2002-01-21 09:24 ] Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 tøft! den "Military SPST Switch w/ Red Cover"-bryteren var jo helt konge. Bare synd at man må bestille fra utlandet. Jeg var på clas ohlson for et par dager siden og de hadde ingenting tøft. Bare vanlige små brytere. har kjøpt et par av de til vifte- og neonlys-styring. Men de har ikke noe lignende em Military SPST Switch w/ Red Cover. Går det an å kjøpe et red cover, eller en annen tøff strømbryter i norge? Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ja, den military-bryteren va rå! Visst noen veit om om noen selger de i norge så SKRIIIIIIIIIIIIIIVVVVV! Er det ingen som veit så tror eg nok at eg bestiller fra utlandet! Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Det brukes tilsvarende brytere på rally biler. Du kan prøve Kollevold Rally Import. Tlf.: 32 85 00 30 / 32 85 20 91, Fax.: 32 85 22 47 Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 21. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2002 ok. men hva med en sånn strømbryter som de har i Jurassic Park ? den hadde vært grei å ha på siden av kabinettet :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå