Markelure Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 uansett så er 5kmt ingenting. kan godt vær en moped med am6 går det samme. det har mest å si hvordan motoren er behandlet. innkjøring,velikehold, varme opp motoren først osv. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Rieju SMX , 2004 mod Link Derbi Senda sm x-race, 2007 mod Link Rieju RRX, 2007 mod Link Rieju RR sport edition, 2005 mod Link Edit: Bekjent som selger den Rieju RR`n der Her er de 4 mopedene det står i mellom, hvilken virker best og finest? Endret 3. mai 2009 av Borden Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) jeg hadde tatt derbi'en pga jeg liker derbi og sm jeg hadde ikke kjøpt den rr som du kjenner eieren på. er dumt ø ødelegge et vennskap pga den vis det er noe galt og begge nekter for det osv. smx'en var noe gammel syns jeg i forhold til de andre. Endret 3. mai 2009 av Markelure Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Derbien gjør ca. 55 km/t uansett orginalt på speedo værtfall Da viser den 60 km/t Min erfaring med Derbi er at de går bra og det er lite som må byttes eller behandles mye. God å kjøre, digg sete ( ) og starter alltid. De to siste Riejuene hadde gått sykt mye i forhold til pris. Ville valg smx'en eller X-racen hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 det som er dumt med derbi er at el-nettet er veldig dårlig på mange. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg har ikke hørt eller kjent noen som har hatt problemer med det. Det eneste jeg har måtte gjort med min som er 03 eller 04 modell har vært å bytte batteriet fordi det ikke ville lade lenger. Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 jo derbi er beryktet for dårlig el-nett se selv er mest derbi tråder her med det elektriske på mp http://www.mopedportalen.com/forum/index.php?showforum=114 gilera og derbi er samme greiene Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Der var det da ganske mange tråder hvor det verken sto Gilera eller Derbi. Men er det noen forskjell på eldre og nyere Derbi-modeller? Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 fra 06? og nyere er det piaggio motor ikke rabassa motoren som har stått i de modelle før. men tro meg derbi er det mye el feil på. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 3. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Skal forhøre meg om Derbi sm imårrå jeg. Krysser fingra for at den ikke er solgt ! Edit: Tar også en telefon til han som har SMXn også. Men det er en 2004 da, er det noe å satse på ? Ser på den RRXn at den har gått Km.stand 88021, det kan vel ikke stemme?? Endret 3. mai 2009 av Borden Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 er nokk bare en skrivefeil. send en mail og spør Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hei.. Sliter litt med mopedkjøp.. Bor I Nordland, nærmere bestemt Narvik. Problemet mitt er at jeg finner ingen mopeder/scootre til salgs her i området. Ikke en eneste èn! Har sjekka lokalavisa, finn.no og autodb hver dag nå i lang tid. Har også spurt alle jeg kjenner om dem vet om noe til salgs. Og jeg gidder/kan ikke kjøre 10 timer for og hente. Faen så tungvint! Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 @S.Larsen Jeg fant noe her. Men den var ikke så veldig pen akkuratt http://www.finn.no/finn/mc/object?finnkode=17261356 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Hmm, der var jo en! Men dog dyr og utrolig stygg Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 (endret) Alle de jeg hadde sett på var solgt. Så dermed så har jeg noen nye jeg har sett på. Gilera DNA 2006 mod Link Rieju Spike II 2006 mod Link Rieju MRX pro black series 2005 mod Link Hvordan er disse? Synes selv den Spike II var pen. Også er den jentekjørt noe som er et pluss. Endret 5. mai 2009 av Borden Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 21. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2009 Noen som har erfaring med Gilera SMT? Kommer til å kjøpe en helt ny jeg, av en lokal forhandler. Pris var vel ca 20.000 Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 gilera SMT er sikkert en grei moped det. er samme moped som derbi. er tilogmed derbi nøkkel på dem derbi har gode motorer(piaggio motor på eldre var det rabassa motor ) ,men el-nettet er ikke like bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå