RasmusKRiis Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hva synes derre om bildet? Ble skyggene irriterende? 1/2 sec f/18 ISO 100 Endret 24. mars 2009 av RasmusKRiis Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det var knall bilde! Forventa meg noe helt annet når jeg klikka meg inn her, så du overrasket meg bra Noe du kanskje kan justere er det hvit skjæret på noen av blyantene, vet ikke om det bare er jeg som henger meg opp i det, men kanskje tone ned litt. Ellers var bilde ganske bra! Natrich Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Første ordene som droppet inn i hodet mitt når jeg så bildet var *Spesielt *Fint *Symmetrisk *Vellykket Fin idè som er bra gjennomført i mine øyne. Kan være til dels enig i at det kan være et skinn i blyantene som er litt irriterende, men la ikke merke til dette før jeg leste om det... Bra det her! Lenke til kommentar
superbat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Bra bilde Endret 25. mars 2009 av superbat Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg synes du fikk dette til ganske så bra. Skyggene er ikke så ille, og gjenskinnet er til å leve med. Men det er mulig å softe lyset slik at du demper begge effektene, noe jeg tror vil gjøre bildet enda bedre. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå