PatSharpX Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Tuck your shirt in. Hehe, hvert fall forann. Ellers er jeg enig med de andre, v-halsen var bedre enn jakken Lenke til kommentar
thrice Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 v-hals og skjorta ned i buksa. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg ville hatt med et slips også, hehe. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Det ville ikke jeg. Lenke til kommentar
DagArne Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Kommer ann på om det er casual stil eller formell stil. Ser litt mindre stivt og fomelt ut, men samtidig pent hvis skjorta er utenfor buksa. Slips ville ikke jeg hatt vis det er ut på byen de skal brukes. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Kommer ann på om det er casual stil eller formell stil. Ser litt mindre stivt og fomelt ut, men samtidig pent hvis skjorta er utenfor buksa. Slips ville ikke jeg hatt vis det er ut på byen de skal brukes. Er uenig med at det ser mindre stivt og formelt ut om skjorta er utenfor buksa. Syntes det ser mer " Jeg var netopp på do og glemte å ta ned skjorta igjen " ut. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2009 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2009 Er uenig med at det ser mindre stivt og formelt ut om skjorta er utenfor buksa. Syntes det ser mer " Jeg var netopp på do og glemte å ta ned skjorta igjen " ut. Akkurat det gjør jo at det blir mindre stivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå