fudun Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Har rippa halve cd samlinga mi med en plextor 16/10/40 som sikkert er 2 år rundt nå, men nå finner den plutselig ikke cdene lenger... Noen som har noe ide om hva som pleier å ha streika da? Mulig det ble for mye for den de siste dagene med ripping her... Lenke til kommentar
beddda Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg har også fått dette problemet på min scsi cd-rom og cd brenner. begge er plextor med nyeste firmware. dette skjedde helt plutselig etter en reinstall av win xp. noen av cd'ene kan jeg se innholdet på, men får feil melding (bla. feil parameter) hvis jeg prøver å gå inn på mappene eller starte spill/programmer. noen som vet hva som kan være feilen? har prøvd å legge ny firmware (både nyeste og eldre versjoner). har aldri hatt problemer tidligere Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Har rippa halve cd samlinga mi med en plextor 16/10/40 som sikkert er 2 år rundt nå, men nå finner den plutselig ikke cdene lenger... Noen som har noe ide om hva som pleier å ha streika da? Mulig det ble for mye for den de siste dagene med ripping her... Lurer på om Plextor har 3 års på stedet garanti? Mener å huske noe sånt, så da kan du bare gi beskjed så kommer de med ny og tar med seg den gamle (tror jeg). Lenke til kommentar
beddda Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 sliter fortsatt med scsi cd-romen. virker som brenneren er i orden. hver gang maskinen går inn i xp leter den etter "via bus master ide drivers". jeg har prøvd alt jeg har av drivere + lastet ned nye fra Abit sin hjemmeside. men det hjelper ikke. virker som om jeg ikke har de rette driverne. noen som kan hjelpe har dette noe med at cd-romen ikke virker? (tror ikke det selv) på forhånd takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå