Gjest Gutt_16 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har snakket med en jente ganske så lenge nå... Jeg har veldig sterke førlser for hun.. Men klarer ikke få det fram for hun når vi står face 2 face... Jeg lurte da på hvordan jeg kunne si mine førlser og spørre hva hun føler for meg over sms? Noen som kan skrive en melding her som jeg kan sende til hun? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvor godt forhold har dere nå? Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Snakker med værandre face 2 face noen ganger i uka... Sender masse meldinger til værandre vær dag... nattameldinger etc Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvorfor møtes dere ikke mer? Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kompliserte greier.. Men for å gjøre det enkelt... jobb, skole og hun har en veldig krevende hobby som hu må gjøre vær dag parr timer... så blir dårlig med tid... jeg er fullt klar over hobbyen hennes men det ser jeg ikke på som noe stort problem... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg synes kanskje dere skal prøve å få til en helg eller noe hvor dere møtes ordentlig før forteller hva du føler på SMS. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Enig med CypheroN, kan være litt teit å ta det opp på sms.. Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, enig med big C her, sms er talentløst og fruktløst. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det virker jo som om dere er interessert i hverandre. Om dere har fått en "connection" burde det jo ikke være så vanskelig å være ærlig ansikt til ansikt. Men ellers er jo MSN et litt bedre alternativ, så kan man få reaksjoner, og mulighet til å svare på det. Endret 24. mars 2009 av :--{D Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bedre å ringe da, enn MSN og SMS. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, enig med big C her Fint kallenavn Lenke til kommentar
Gjest Gutt_16 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 jeg føler at hun er intresert, hun tar ofte og starter snakken på melding og msn Har hørt av andre at hun ikke sender melding med andre en meg nesten vist (eller så er det i så fall kun jenter hun sender meldinger med) Hun er veldig søt og pen jente stille og rolig... Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jeanette_* Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den som intet våger, intet vinner, er det noe som heter... Men samtidig er det vanskelig for en kan lett bli såret.... Men en må våge for å vinne, men pass på deg selv... Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg har snakket med en jente ganske så lenge nå... Jeg har veldig sterke førlser for hun.. Men klarer ikke få det fram for hun når vi står face 2 face... Jeg lurte da på hvordan jeg kunne si mine førlser og spørre hva hun føler for meg over sms? Noen som kan skrive en melding her som jeg kan sende til hun? Hvis det du vil med denne jenta er å preike om dine og hennes følelser, og ikke noe mer så er det bare å sende en SMS. Nesten uansett hvordan du formulerer deg så kommer det til å bli hørende omtrent slik ut: "hei, jeg er kjempeforelsket i deg men tør ikke gjøre noe med det. Kan du være så snill og si at du er forelsket i meg også slik at jeg får litt selvtilitt??". Svaret blir sannsynligvis noe slikt "du er snill og grei, men jeg vil bare være venner.". Ønsker du noe mer/annet enn det så er det handlinger som gjelder. Få til et møte, ta henne med på noe moro og spennende, gi hun den gode følelsen. Ta på henne, kyss henne, osv helt til du er kommet dit du vil. Endret 24. mars 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Northwave har et veldig godt poeng.. En gylden regel er: ALDRI fortell ei jente hva du føler før dere er sammen, men VIS det. Handlinger sier MYE mer enn ord, og det hele den bekjenne-mine-følelser-med-ord-handlingen oser desverre så mye av usikkerhet at du blir som regel pent plassert i venne-sonen hennes. Uansett hva du faktisk sier, så er det ikke noe du kan si som kan overgå det handlingen forteller henne. Hopp ut av sikkerhets-sonen din og ta sjangsen! VIS henne at det er henne du vil ha. VIS med kroppskontakt, kroppspråk og hint at du har valgt akkurat henne av alle jentene i livet ditt. Ta sjangsen! Du vil føle deg så mye bedre etterpå når du tok sjangsen, og hun ligger i armene dine. Lykke til Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis det du vil med denne jenta er å preike om dine og hennes følelser, og ikke noe mer så er det bare å sende en SMS. Nesten uansett hvordan du formulerer deg så kommer det til å bli hørende omtrent slik ut: "hei, jeg er kjempeforelsket i deg men tør ikke gjøre noe med det. Kan du være så snill og si at du er forelsket i meg også slik at jeg får litt selvtilitt??". Svaret blir sannsynligvis noe slikt "du er snill og grei, men jeg vil bare være venner.". Ønsker du noe mer/annet enn det så er det handlinger som gjelder. Få til et møte, ta henne med på noe moro og spennende, gi hun den gode følelsen. Ta på henne, kyss henne, osv helt til du er kommet dit du vil. Vel.. Mye av det du sier er veldig riktig, og klart et bedre alternativ. Allikevel vil ikke jenta automatisk avise tilnærmingen kun siden den kommer på sms. Om jenta liker han, og hun får en melding som bekrefter det er det jo positivt. Om jeg liker en jente, og hun sendte en sms til meg, om at hun liker meg og lurer på om jeg føler det på samme måte, hadde jeg selvfølgelig blitt glad. Dette er selvfølgelig veldig induviduelt. Så om du er for nervøs til å ta det face to face, så kan sms gjøre jobben. Selv om det nok ikke er det beste alternativet. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jenter og gutter reagerer forskjellig og tar ting forskjellig ut ifra hvilke roller vi har som kjønn. Kvinnen skal bli jaktet på, og mannen skal jakte. Sånn har det alltid vært, og sånn kommer det til å forbli en stund. Hvorfor tror du gutter aldri forstår seg på jenter, og jenter aldri forstår seg på gutter? Rett og slett fordi man tar ting forskjellig. (ja, det finnes unntakene) Gutter er direkte og rett på sak, jenter gir hint og underliggende beskjeder. Og det er der de fleste gutter trår feil, fordi de gjør det som de selv ville synes vært hyggelig. Jeg også ville syns det ville vært fantastisk hyggelig hvis ei jente jeg likte kom bort til meg og fortalte alt om hva hu følte. Men desverre funker det ikke motsatt vei. Har selv svidd vekk MANGE mulige forhold fordi jeg fortalte hva jeg følte, i stedet for å handle og vise hva jeg følte. Jenter vil ha MENN, ikke feiginger som ikke tør annet enn å snakke. Si hva man føler funker kun hvis jenta er 110% sikker på hva hun vil, eller hvis man sjekker opp en kar. Endret 25. mars 2009 av Smurstafa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå