Gingy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Jeg har byttet kjølepastaen på Kunshan D900'en min og lurer på om temperaturen den nå har er normal. Sjekket selvfølgelig ikke før jeg byttet noe som er jævlig dumt. Derfor spør jeg folk om deres erfaring med Laptop temp:) Kjølepastaen jeg nå bruker er : Noctua NT-H1 som skal ha gjort det ganske bra på flere tester. Spec: Prosessor: Intel Quad Core q9650 3Ghz Og pcen er som sagt en Kunshan D900 ifra Multicom. Temperaturen jeg nå har mens jeg bruker Firefox er: 46-47 45 42 43 (På hver er kjernene) Når jeg har spillt Burnout paradise i 5 minutter og har det oppe, ligger det på: 57 53 52 53 Bruker Core temp. Er dette unormalt og kan jeg har gjort noe feil med kjølepastaen? (evt for mye) Takk for alle svar! Lenke til kommentar
Gingy Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hehe, Er det en bra temperatur på pcen eller bare helt normalt? Kunne gjerne tenkt meg noe å sammenligne med Byttet for å få ned tempen og bedre ytelse med spilling i lengden. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg ville kalt det normalt med tanke på klokkefrekvens på en CPU i en laptop. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå