Rewws Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Jeg har et nvidia geforce 9800GTX og det følger med et program som heter smartdoctor for og regulere kjølinga på skjermkortet, men jeg har litt dårlige erfaringer med dette programmet og lurte på om noen hadde noen forslag til andre programmer jeg kunne bruke for og måle temperatur samt regulere fan-speed osv. På forhånd takk. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 www.guru3d.com og RivaTuner er stikkordene for deg. Om du ikke klarer å finne RivaTuner under affiliates, så kan du hente fram den store skytteren kallt Google og blåse deg vei fram til RivaTuner sin nedlasting Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Takk for svar, men: Rivatuner er pålitelig og bra? Endret 24. mars 2009 av Rewws Lenke til kommentar
007CD Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har brukt det på mine 2x 3850 kort og mitt nåværende GTX 280. Funker svært bra mener jeg da om du setter deg litt inn i det. Lenke til kommentar
Rewws Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Har lasta det ned og bruker det nå, funker fint. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå