Gå til innhold

Hvor kan jeg kjøpe billetter til Disneyland Paris?

Anbefalte innlegg

Jeg har vært inne på Disneyland Paris sine norske sider, men der det står online bestilling kommer jeg ikke inn! Ikke kul! Så hvor kan jeg da bestille billetter før vi reiser? Hva koster det for en dag i de to parkene? Vi vil i begge og ikke bare ene.

Håper noen kan hjelpe :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke sikker om du får kjøpt billett da, men du kan jo høre med dem.

Jeg er ikke så veldig glad i karuseller osv, men det var bra der ;) Vi var der på en solskinns dag og da var det helt nydelig! Hvis dere skal ta mange karuseller så vil jeg anbefale fastpas, du går bort til en automat og får en tid når du kan komme til en karusell, slik jeg husker det. Du slipper lange køer, blir bedre forklart i sånn kart-guide inni Disney Land.

og søstra mi pressa meg til å bli med i en Indiania Jones greie...uff.

Natrich

Lenke til kommentar

En loop, du kommer sikkert til å like den, men jeg...

Er mange fine attraksjoner i parken der for de som liker sånt så tror du kommer til å trives godt ;)

BTW, vi kjøpte våre billetter på en metrostasjon i Paris, ikke spør meg om hvilken xD

Natrich

Lenke til kommentar

Det går RER tog helt ut til parken. Hvis dere kjører gratis på kollektiv kan dere bare sette dere på toget inne i byen. Vet riktig RER går fra bl.a. St Michel Notre Dame og kjører helt til porten på disneyland. Kan kjøpe biletter der.

Lenke til kommentar

Ja.. Men har hørt en kan stå opptil mange timer i kø i disneylandporten der for å kjøpe billett, så vil helst kjøpe på forhånd :)

Men noen som vet nærmeste tog/metro stasjon som går til disneyland fra Gare Du Nord (nærmeste stasjonen vår)?

Lenke til kommentar

Fant forresten ut at det er mulig å bestille på disneylandparis.com. Vi prøvde der først men fikk bare opp UK når vi booka billetter, så trudde det bare var for engelskmenna :p Men fikk bytta land, så er mulig å bestilla fra Norge der også. Om noen andre skulle lure på det... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...