Gå til innhold

Har AoC blitt noe bedre?

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte special edition utgaven når spillet kom ut, spilte en character til lvl 20, å synes spillet var helt elendig etter dette. Mest pga at de som var så ivrig å snakke med meg og greier, sluttet å snakke.

Det ble da bare en voldelig versjon av World of Warcraft, uten orkene selvfølgelig.

Fikk en mail fra Funcom om en ny patch som er kommet å greier..

Så nå, nesten 1 år etter.. er spillet blitt noe bedre?

PS: For å omgjøre litt av tonen på denne posten kan jeg si at til lvl 20 var AoC en befrielse, å det var like før jeg kansellerte hele WoW helvetet... helt til de sluttet å prate selvfølgelig.

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spillet har selvsagt blitt bedre ja.

men om dere bare har spillt til level 20 før, liker dere det sikkert ikke enda :p må jo komme til 40-50 før man vet om man liker det eller ikke..er dere lei allerede etter 20 lvls så må dere kanskje finne noe annet :p

Lenke til kommentar

hæææ?

Jeg gidder ikke sløse bort tid på noe som jeg føler er bortkastet..

Det jeg sier er at til lvl 20 var spillet helt fabelaktig, god stemning, god musikk, bra historie, meget god oppbygging.

Det jeg også sier er, at ETTER lvl 20 sluttet folk plutselig å prate, å det ble et slikt nederlag for meg å måtte begynne å lese quests igjen som på WoW at jeg rett og slett sluttet.

Om dette høres helt teit ut for noen, javel.

Men å sitte å spille et spill som var bra, men som plutselig er rævva.. ja, jeg tar meg heller en tur på kino.

Så igjen da>> Er spillet blitt noe bedre? Eller skal jeg bare fortsette å tralte med WoW, og ta en kino tur i ny og ne?

thank you.

Lenke til kommentar
hæææ?

Jeg gidder ikke sløse bort tid på noe som jeg føler er bortkastet..

Det jeg sier er at til lvl 20 var spillet helt fabelaktig, god stemning, god musikk, bra historie, meget god oppbygging.

Det jeg også sier er, at ETTER lvl 20 sluttet folk plutselig å prate, å det ble et slikt nederlag for meg å måtte begynne å lese quests igjen som på WoW at jeg rett og slett sluttet.

Om dette høres helt teit ut for noen, javel.

Men å sitte å spille et spill som var bra, men som plutselig er rævva.. ja, jeg tar meg heller en tur på kino.

Så igjen da>> Er spillet blitt noe bedre? Eller skal jeg bare fortsette å tralte med WoW, og ta en kino tur i ny og ne?

thank you.

Det er en god del quester som har voice , men du må opp i lvl 50+ for å oppleve dette ; bla masse quester i Eiglophian mountains osv.

Hvis du konstant er avhengig av voice , så er nok conan ikke noe for deg.MEN spillet er blitt SÅ mye bedre siden sist du spilte at du bør gi det en ny sjangse fremfor å tralte rundt i WoW !

Lenke til kommentar

Hvis dette er kritteriet for å spille videre etter lvl 20 så vil du bli skuffet igjen. Det er lagt til "voice over" på enkelte quester etter lvl 20, men de fleste må du fortsatt lese.

Lenke til kommentar

Hvordan er spillet blitt med tanke på performance?

Sist jeg spilte så hadde jeg omlag 5-10 fps med en state of the art maskin til 13 000,- som mer en nok burde kunne dra spillet. Fungerte bedre på high, en på low og måtte optimalisere drivere og programvare og clocke og tweake på maskina en hel dag for å kunne kjøre greit.

Lenke til kommentar
Er maskinen ferdig kjøpt hel? Isåfall kan jeg skjønne at du hadde lite fps :p

specs? Ram\skjermkort og cpu? :)

men ja, er nok bedre optimalisert.

Nei var masse issues med det når jeg spilte. Folk som hadde dårlige maskiner kjørte det bra, mens folk med supermaskiner kjørte det elendig.

Lenke til kommentar
Er maskinen ferdig kjøpt hel? Isåfall kan jeg skjønne at du hadde lite fps :p

specs? Ram\skjermkort og cpu? :)

men ja, er nok bedre optimalisert.

Nei var masse issues med det når jeg spilte. Folk som hadde dårlige maskiner kjørte det bra, mens folk med supermaskiner kjørte det elendig.

Spillet er mye mer optimalisert nå. Tror ingen sliter med det problemet lengre. Men spørs jo når du spilte det sist. Hvilket skjermkort bruker du? Har det directx10 støtte? Føler at directx9 virker fint, men directx10 som kom idag er litt dårlig optimalisert.

Endret av Suder
Lenke til kommentar

Vet ikke hvilke issues du opplevde, men de jeg hadde når AOC lanserte er ihvertfall fikset. Faktisk så har jeg langt høyere fps nå enn ved lansering, så noe riktig har dem gjort.

Lenke til kommentar

AoC har kommet med mye nytt content, og fleire npcer etter lvl 20 har fått voice acting. Om du starter å spille så anbefaller eg at du blir medlem av ein litt større guild så du har tilgang til meire end content, som raid og siege battles.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...