Llandari Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Tja, noe eksakt tidsforbruk har jeg ikke oversikt over. 2-3 timer tenker jeg, hvis du tar med fingring, suging, etc. aka. forspill Det jeg husker er at dama kom med kongekommentaren: "Dette er ihvertfall ikke det korteste jeg har vært med på" Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 5 timer, med pauser og flere omganger. Tallet er kanskje ikke så korrekt da, vet ikke om en time kosing midt i teller Hu klaga ikke ihvertfall ^^ Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Første gangen varte vel rundt en time, da ga vi opp Fikk jo aldri bennern, hadde drikki litt den kvelden ;p Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 aller førstegang tokk vel 4 sec 14 år kåt som ett h.... rak så vidt og få den ut av buksa og spruten sto,, men heldigvis var jeg klar på 2 sec igjen. og fikk dyppa den. holdt i 4 minutter da. koste så i 5 minutter og gjøv på igjen. holdt da 10 minutter. hun fikk tilogmed orgasme slik holdt vi på hele natta. så hvis en regner førstegang i tid med alle omgangene så snakker vi 4 - 5 timer. altså med kosepauser og på'n igjen. men førstegang isolert sett. 4 sec. førstegang under ekte forelskelse 40 minutter. og da ingen forspill. kun knulling i 40 minutter 1 orgasme for meg. 4 for han Lenke til kommentar
Colb Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 aller førstegang tokk vel 4 sec 14 år kåt som ett h.... rak så vidt og få den ut av buksa og spruten sto,, men heldigvis var jeg klar på 2 sec igjen. og fikk dyppa den. holdt i 4 minutter da. koste så i 5 minutter og gjøv på igjen. holdt da 10 minutter. hun fikk tilogmed orgasme slik holdt vi på hele natta. så hvis en regner førstegang i tid med alle omgangene så snakker vi 4 - 5 timer. altså med kosepauser og på'n igjen. men førstegang isolert sett. 4 sec. førstegang under ekte forelskelse 40 minutter. og da ingen forspill. kun knulling i 40 minutter 1 orgasme for meg. 4 for han Bi eller leif? bare lurer Lenke til kommentar
Hillebillys Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 aller førstegang tokk vel 4 sec 14 år kåt som ett h.... rak så vidt og få den ut av buksa og spruten sto,, men heldigvis var jeg klar på 2 sec igjen. og fikk dyppa den. holdt i 4 minutter da. koste så i 5 minutter og gjøv på igjen. holdt da 10 minutter. hun fikk tilogmed orgasme slik holdt vi på hele natta. så hvis en regner førstegang i tid med alle omgangene så snakker vi 4 - 5 timer. altså med kosepauser og på'n igjen. men førstegang isolert sett. 4 sec. førstegang under ekte forelskelse 40 minutter. og da ingen forspill. kun knulling i 40 minutter 1 orgasme for meg. 4 for han Bi eller leif? bare lurer hehe gikk i troen som hetero i over 30 år. oppdaget bifile tendenser. ente opp sammen med en gutt livet er rart Lenke til kommentar
Colb Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 aller førstegang tokk vel 4 sec 14 år kåt som ett h.... rak så vidt og få den ut av buksa og spruten sto,, men heldigvis var jeg klar på 2 sec igjen. og fikk dyppa den. holdt i 4 minutter da. koste så i 5 minutter og gjøv på igjen. holdt da 10 minutter. hun fikk tilogmed orgasme slik holdt vi på hele natta. så hvis en regner førstegang i tid med alle omgangene så snakker vi 4 - 5 timer. altså med kosepauser og på'n igjen. men førstegang isolert sett. 4 sec. førstegang under ekte forelskelse 40 minutter. og da ingen forspill. kun knulling i 40 minutter 1 orgasme for meg. 4 for han Bi eller leif? bare lurer hehe gikk i troen som hetero i over 30 år. oppdaget bifile tendenser. ente opp sammen med en gutt livet er rart godt for deg! Første gangen min var katastrofe. holdt på i en 20min og kom ikke i det heletatt, og avbrøt midt i akten av en eller annen grunn. Gikk litt bedre de neste, men enda ikke gjort det edru Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 (endret) asdf Endret 16. september 2012 av Kim Salabim Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 (endret) roflmao Endret 11. april 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Ca. en halvtime, eller så. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Det var ikke lenge, 5min kanskje? Var 14 år og gjorde det med ei dansk berte. Heldigvis fikk jeg erigert penis igjen 1 min etter akten. Så det var bare å kjøre på igjen. Det var tider det hehe Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Tja, første gang jeg fikk brukt den ordentlig holdt vi vel på i tre kvarter kanskje før jeg ga opp. Hadde jeg enda holdt så lenge fortsatt Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Den første jenta jeg hadde sex med hadde jeg sex med kanskje 4-5 ganger(ved forskjellige anledninger, fikk aldri orgasme under noen av gangene, ikke i nærheten en gang. Det er kanskje litt sykt, men jeg begynte faktisk å kjede meg den første gangen, ble ikke kåt i det hele tatt, ble heldigvis bedre neste gang da Men var ganske så skuffa da det tidligere ikke hadde gått så langt som sex, men som i beføling osv var det sånn at jeg måtte holde igjen og tenke på noe helt random for å ikke komme og da ble jeg grisekåt som fy... Værste var at jenta egentlig var rimelig nice og jeg hadde sikla etter hu en stund, men når vi endte opp i senga presterte jeg alikevel og kjede meg Merkelig greier det der, vil alltid ha det jeg ikke kan få og får jeg det så blir det ikke intressant lenger, ikke rart jeg aldri får dame Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 (endret) Den første jenta jeg hadde sex med hadde jeg sex med kanskje 4-5 ganger(ved forskjellige anledninger, fikk aldri orgasme under noen av gangene, ikke i nærheten en gang. Det er kanskje litt sykt, men jeg begynte faktisk å kjede meg den første gangen, ble ikke kåt i det hele tatt, ble heldigvis bedre neste gang da Men var ganske så skuffa da det tidligere ikke hadde gått så langt som sex, men som i beføling osv var det sånn at jeg måtte holde igjen og tenke på noe helt random for å ikke komme og da ble jeg grisekåt som fy... Værste var at jenta egentlig var rimelig nice og jeg hadde sikla etter hu en stund, men når vi endte opp i senga presterte jeg alikevel og kjede meg Merkelig greier det der, vil alltid ha det jeg ikke kan få og får jeg det så blir det ikke intressant lenger, ikke rart jeg aldri får dame Noe av det samme skjedde meg, rart det der. Tenkt på den dama så lenge og når det først skjer er det litt, var dette alt?(midt i) Syntes også det var veldig forvirrende.. Endret 16. april 2009 av Christeven Lenke til kommentar
tesla does the astro Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Hvis man regner sex som fra man begynte å kysse til jeg sovnet så er det vel en time eller noe. Hvis man snakker selve penetreringen så var det trygt under 3 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg