j0rgen^^ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. får ikke lyd i alle høytalerne mine, bare de bakerste + center og bass da. har satt at jeg har 5.1 høytalere. dette skjedde etter jeg hadde formatert i dag, installerte lyddriver så funka lyden bare i headsette + bakerste, center og bass, men ikke de to forerste. takk! mvh_ j0rgen^^ Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har du satt på at du har 5.1 ? HVis du ikke setter at du har 5.1 så gir den bare til 2 høytalere (kansje 3) og kansje suben. Virker begge i headsettet? For da er det enten på "Headphones" instillit eller 2.1 Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Har du satt på at du har 5.1 ? HVis du ikke setter at du har 5.1 så gir den bare til 2 høytalere (kansje 3) og kansje suben. Virker begge i headsettet? For da er det enten på "Headphones" instillit eller 2.1 de to forerste, center + subb funker. og ja, begge i headsette også. Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da må du sette settings til 5.1 oppsett: Har du lydkort eller integrert på hovedkortet? Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Da må du sette settings til 5.1 oppsett: Har du lydkort eller integrert på hovedkortet? intigrert (realtek HD audio manger) elns Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Da har du helt sikkert et program som følger med det. Gå inn på dette og let etter Setup eller noe, du kan velge mange settings her men det står sannsynligvis 2.1 Speakers eller Headphones på din. Sett denne til 5.1 Speakers and you'r good to. Lenke til kommentar
j0rgen^^ Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Da har du helt sikkert et program som følger med det. Gå inn på dette og let etter Setup eller noe, du kan velge mange settings her men det står sannsynligvis 2.1 Speakers eller Headphones på din. Sett denne til 5.1 Speakers and you'r good to. takk :)funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå