FrodeNilsen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Edit: Dette innlegget ble endret slik at det ikke lenger representerer en mitt budskap. Slik innlegget ble "redigert" til, var en direkte forfalskning av mine meninger. Frode Endret 12. april 2009 av FrodeNilsen Fjernet ytterligere personangrep. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Syntes den var fin jeg:) stå på. Stygge bilder..fy fy! Endret 11. april 2009 av roberteh Flettet to innlegg fra samme bruker Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 (endret) Hei. Jeg har nå laget min første hjemme side, og vil gjerne høre hva dere synes. -> hjemmeside <- Dette er en av gunnene til at jeg mener man må søke hos et kontrollorgan før man får lov å opprette egne nettsider. Skam deg. Design og layout gir meg ikke firma-inntrykk. Det forteller ikke noe om innholdet, og den var ikke interessant nok til at jeg tok meg tid til å studere den. Først da jeg leste i denne tråden, forsto jeg konseptet ditt. Ergo: En nettside må kunne fortelle den besøkende umiddelbart hva det dreier seg om. Statistikk viser at folk flest forlater en side innen få sekunder dersom budskapet ikke kommer frem med en gang. Endret 11. april 2009 av roberteh Flettet to innlegg fra samme bruker Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Med henhold til §1 såvel som §2 i retningslinjene forsvant "14" innlegg. Har også redigert enkelte innlegg. Vi ønsker helst ikke å redigere innlegg da vi ikke vil forandre personers meninger dermed forsvant dessverre også gode innlegg, men som innehold personangrep. Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Vi holder oss for gode til personangrep på forumet. ytterligere overtredelse av §1 og §2 vil kunne bli møtt med reaksjoner i grove tilfeller. Har også flettet sammen to innlegg. Anbefaler å lese de fullstendige retningslinjer, om det skulle herske tvil om hva forumet tillater. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Eventuelle reaksjoner på moderasjon skal gjøres via "Personlig Melding". Endret 11. april 2009 av roberteh Skrivefeil. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Dette var heftig. Traff meg rett i hjertet Lenke til kommentar
janingar Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Likte det nye designet ditt mye bedre enn det første du kom med. Syns det er mye lettere og bedre å se på siden nå. Det er likevel et par punkter: - Dropp introside. Det er ikke spesielt populært i dag. OM du skal ha den så for all del få bort "untitled document" i tittelen derfra! - Gjør et eller annet med bakgrunnsbildet slik at det lastes raskere, sånn det er nå bruker det flere sekunder på å vises helt, noe som er ganske dårlig. - Forandre fargene på tekst-linkene inne på siden. De har standard formateringen til nettleseren, og ødelegger helhets-inntrykket. Menyen syns jeg stort sett var grei, men kunne nok med fordel krympe størrelsen litt. Som noen andre har nevnt er det mye "tung" grafikk-bruk. Tror du med hell kunne minsket det litt. Ellers et veldig godt resultat EDIT: trykkleif Endret 23. april 2009 av janingar Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 23. april 2009 Del Skrevet 23. april 2009 Jeg mener fortsatt denne siden er veldig dårlig. 1. Null innhold (bortsett fra bilder) 2. Det oser Photoshop design av siden. Ikke noe galt med det, men jeg mener effektbruken er veldig overdrevet. Hele siden er veldig 80-90-talls. 3. Siden lastes tregt grunnet tung grafikk. (?) Jeg har ennå ikke forstått hva "Bunny Productions" er... Men i følge navnet, så regner jeg med at man her skal selge Photoshop-laget grafikk? Uansett... jeg synes hele siden blir en stor smørje... sorry. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. mai 2009 Del Skrevet 5. mai 2009 Tar alt for lang tid å laste inn siden....ZZZzzzz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå