FF63 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg fant da Halo 2 nokså billig på en lokal butikk her, men det er ikke bare spillet. Det følger med headset og 3 måneder live, det jeg lurer på er om disse 3 månedene med live(Til orginale Xbox) funker på min Xbox 360? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg er ikke helt sikker, men tror at det skal gå. Det er vel bare å prøve? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Regner med at dette er den Halo online bundelen som kom for for lenge siden før X360 sin tid. Er rimelig sikker på at det XBL kortet som følger med ikke gjelder lengre da disse blir ugyldige etter en stund Headsettet passer nok heller ikke til 360 kontrolleren din da den har annen jack plug som jeg kan huske. Må isåfall modifiseres Endret 25. mars 2009 av XtaZ Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg kjøpte lik pakke for et halt år siden å det funket fint. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Du kan fjerne det adapteret som du plugger headsetledningen til. Og da passer headsettet på 360 kontrolleren, men da mister du muligheten til å mute og endre volum. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 XB live kortet fungerer sannsynligvis ikke da det er datostempling på disse (utrolig teit). Og den beste sammenligningen jeg fikk fra svensk support når jeg spurte om dette var at melken ble jo også sur etterhvert... Som nevnt over kan man fjerne adapteret, da kan du plugge inn i xb360 kontrollen (har gjort det selv). Volumet blir på fullt, ingen justeringsmuligheter. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Det går an å justere volumet i settings inne på Guiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå