Gå til innhold

hvordan tjene mest mulig penger?

Anbefalte innlegg

heisann. i sommer skal jeg sette livet mitt på hold og bare jobbe alt jeg jobbe kan.

Det jeg lurer på er hvilket jobber jeg kan ta.. jeg kan gjøre hva som helst, altså..vis jeg får 200 kroner i timen ved å vaske dassen så gjør jeg nermest det.

hitill er planen min å jobbe i en matvarebutikk mandag til og med lørdag, og gå med morgen avisen på søndag, se om jeg ikke finner en jalla jobb på kveldstid..gjerne sitte nattvakt for en eller annen skole..

altså.poenget er at jeg gjør hva som helst. jeg trenger bare å tjene en god del penger.

Er det noen som har noe tips til meg der ute?

hvilket jobber er det som lønner seg, jeg vet at en del arbeidsplasser i norge følger regler osv, og man får liksom ikke lov til å jobbe så, så mye.. syns det er teit derfor skal jeg bare ta forskjellige jobber, for min delkan jeg sove 6 time og jobbe 18 timer hver dag.. men men..

håper på tips!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må da være lover og regler på hvor mye en kan jobbe?

Uansett, dersom du ikke har utdanning må butikk være det mest logiske alternativet. Dersom du har eller har mulighet for vekterkurs kan det være mye penger å hente i yrket på dag eller nattid.

Lenke til kommentar
Mønstre på en tråler/fiskebåt. Du trenger ikke ta sikkerhetskurset før etter 6 mnd, mener jeg. Rederiene bruker som oftes å sponse det anyways. Men men, veldig gode penger til sjøs.

VELDIG gode penger. Jeg skulle egentlig jobbe på en slags forskningsbåt i sommer, og tjent inn over 40.000 for 28 dager eller noe.

Lenke til kommentar
for min delkan jeg sove 6 time og jobbe 18 timer hver dag.. men men..

Det der går en stund, men etterhvert klarer du ikke mer.

Sist sommer fikk jeg noen rimelig tunge vakter på jobb, da var jeg på jobb 16 timer hver dag i tre uker, og siden det var litt pendling involvert fikk jeg gjennsomsnittlig 4 timer søvn hver natt.

Etter tre uker var jeg slakt og brukte lang til på å hente meg inn igjen.

Men ja, maritimt er jo en vei å gå for mye penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...