daffyd Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei, jeg har lett "over alt" etter en tv-benk som både er kone-vennlig (les: fin og se på, og skal helst gjemme bort mest mulig av utstyret...) og hardware-vennlig (les: helst grei nok lufting slik at det er mulig å ha en (relativt) laveffekts medie-pc samt PS3 og stereo i den. Ideelt sett er de gjemt bak noe når de ikke er i bruk, men det bør likevel være litt lufting slik at det er mulig å ha på medie-pc'en selv med lukkede dører. Preferert farge: hvit Pris: Ingen begrensning (ok, bør ikke overstige 10k) Størrelse: gjerne ganske stor, helst ikke alt for dyp En tv-benk som _NESTEN_ kvalifiserte, er Bestå Burs fra IKEA: Den har lufting bak, som kanskje duger, kan være jeg evt. måtte montere noen vifter i bakkant, men jeg tror kanskje den skulle ha virket... Skulle dog gjerne vært litt større plass i den, og ideelt sett enda bedre lufting, men jeg tror kanskje kanskje jeg kunne ha levd med denne. (Men den er visst ikke på lager i Norge lenger AFAIK). Så om noen skulle vite av en god tv-benk mottas tips med stor takk!! Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Desverre ikke i hvit, men annø-serien som bohus og møbelringen har er jeg (og fruen) fornøyd med. Hvis man ikke føler man har god nok lufting bak er det jo enkelt å lage noen ekstra luftehull. Denne er også modulbasert til en viss grad, slik at man kan velge hvor mange rom man vil ha, om man vil ha skuffer eller dører. Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Desverre ikke i hvit, men annø-serien som bohus og møbelringen har er jeg (og fruen) fornøyd med. Hvis man ikke føler man har god nok lufting bak er det jo enkelt å lage noen ekstra luftehull. Denne er også modulbasert til en viss grad, slik at man kan velge hvor mange rom man vil ha, om man vil ha skuffer eller dører. Så Aannø på møbelringen, og den så jo fin ut Men, dog ikke i hvit, og hvit er et krav fra fruen. Jeg fant forresten en som _KANSKJE_ kan være interessant. Arctic fra Voice Furniture. Eneste ulempen er at den er ganske dyr, og ikke så mange som selger den i Norge. Den koster ca 9.300,- i Sverige: Arctic tv-benk fra Voice Furniture. Og sikkert omtrent det samme i Norge: Arctic hos RomSørVis. (Fra 7200, det gjelder sikkert den varianten på 120cm, jeg vil ha den på 180cm...) Endret 25. mars 2009 av daffyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå