Pazzini Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei! På utkikk etter ny mobil, og har altså pekt ut Samsung G400 Soul. Etter noen googlinger kommer jeg fram til at mobilen er vanskelig å få tak i, mens det opereres med både at mobilen er og ikke er her til lands. Så til spørsmålet; noen her som kan svare med en viss sikkerhet om mobilen er å få tak i her til lands? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Thorgas Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 tviler stergt. er i allefall ikke å få tak i fra norges største uavhengige distributør (brightpoint). Ville sett på noe annent. Lenke til kommentar
Pazzini Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Da er telefonen bestilt, og regner med at den finner veien min fra England iløpet av neste uke. Kan alltids skrive et aldri så lite referat om hva jeg mener om telefonen. Lenke til kommentar
klxm Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Er det mulig å få et lite referat om denne telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå