Gå til innhold

Noen som har informasjon om xbox 720?

Anbefalte innlegg

Xbox 360 var den første av nyere konsoller til å komme ut, og det bare 4 år eller noe sånn etter første xbox. xbox 360 er nå rundt 3 år gammel. Siden Sony har planer om en 10 års levetid for PS3, så blir neste next-Gen konsoll enten xbox 720 eller wii 2. Husk at dette bare er midlertidlige titler.

Et kjapt søk på google viser intervjuer med Microsoft-personer som anslår release en gang mellom 2010 - 2012.

I og med at jeg ikke har noe som helst fakta om det her, så åpner jeg en tråd hvor man kan komme med pålitelig informasjon eller kildehenvisninger.

PS. I lag med xbox 720 blir Halo 4 ofte nevnt. Halo er jo flaggskipet til xbox. Jeg vil derfor benytte anledningen til å si at Bungie selv har sagt at historien om Master Chief er over, og at den vil for alltid forbli en trilogi. Det er derfor viktig å peke ut at det vil aldri komme et spill med tittelen Halo 4. Det som er mulig derimot, er at det kommer et nytt spill fra Halo-universet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke noe om Xbox 720, men Bungie gikk ut i en pressekonferanse for en stund siden om at det er et nytt spill pågang fra dem, husker ikke hvor jeg leste, men de ville gå ut om info om spillet osv. Bare det at spillet ikke hadde noen relasjon til Halo serien. :(

Linker til en kilde hvis jeg finner igjen artikkelen.

Natrich

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...