bamsefar46 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Etter mye om og men landet jeg på denne TV-en, en LG 32" LCD-TV 32LG3000. Jeg landet på Xbox 360 istedenfor PS3, jeg gikk for denne maskinen, en Xbox 360 Pro med 60 GB HD. Jeg kjøpte også en ekstra trådløs håndkontroll for å dra nytte av dette tilbudet. TV 3500,- Xbox Pro 2300,- Håndkontroll 400,- Frakt 225,- - Xbox rabatt 450,- ---------------------- = 5975 kr. Jeg synes ikke dette er så værst. Men jeg lurer på om noen har no erfaring med denne "rabatten"/moneyback-kampanjen fra Microsoft? Tror dere det kan bli vanskelig å få de pengene? Ellers kommer jeg til å foreløpig bruke min gamle PS2 for avspilling av DVDer. For det kan vel ikke Xbox 360en? Skal bruke dette sammen med RIKSTV og min MacBook. Til MacBooken trenger jeg en adapter (Mini DisplayPort to VGA Adapter) for å få koblet den til TV-en. Jeg trenger vel også en kabel til for å koble den til TV-en, vet noen hvilken - og hvor jeg får kjøpt? Har noen no råd å komme med tar jeg i mor med åpne armer! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Du har hvertfall utnyttet pengene dine godt Hvordan du får pengene dine tilbake fra microsoft står beskrevet meget tydelig på den lappen du fikk. Husk å ta kopi av kvitteringen før du sender den inn. Pengene skal du såklart få, ellers er det jo svindel fra microsoft sin side. det følger ikke med HDMI-kabel på Xbox 360 pro, men dette får du tak i billig hos din nærmeste el-butikk. Annbefales for best mulig bildekvalitet Kanskje litt OT, men her finner du kjempemasse tilbud på Xbox 360 spill for å komme skikkelig igang med spillinga! Endret 24. mars 2009 av Anti LFC Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Du har hvertfall utnyttet pengene dine godt Hvordan du får pengene dine tilbake fra microsoft står beskrevet meget tydelig på den lappen du fikk. Husk å ta kopi av kvitteringen før du sender den inn. Pengene skal du såklart få, ellers er det jo svindel fra microsoft sin side. det følger ikke med HDMI-kabel på Xbox 360 pro, men dette får du tak i billig hos din nærmeste el-butikk. Annbefales for best mulig bildekvalitet Kanskje litt OT, men her finner du kjempemasse tilbud på Xbox 360 spill for å komme skikkelig igang med spillinga! Ikke OT i det hele tatt. Perfekt! Gleder meg til alt kommer og jeg får satt det opp. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Følger det med en nettverkskabel til 60gb 360n? Hvis ikke burde du kjøpe det eller nettverksadapter, så du kommer deg på live. Du får en måned gratis live gold når du melder deg på til silver. Så vil jeg bemerke at joda, 360n spiller DVDer. Den er dog litt bråkete, så det spørs på hvor mye din ps2 bråker. Vil tro 360n kan gi litt bedre bilde. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Den spiller DVDer altså Trodde man måtte kjøpe en extra dings, det var kanskje til den gamle boxen? Nå har jeg bestilt fra play.com... Må de hentes på postkontor eller kommer i de i kassa? Nå er jeg i 100! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det følger med en nettverkskabel på rundt 2 meter på pro-versjonen også Gled deg, hvilke spill bestilte du? Vet ikke om de må hentes eller om de kommer på døren. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Det følger med en nettverkskabel på rundt 2 meter på pro-versjonen også Gled deg, hvilke spill bestilte du? Vet ikke om de må hentes eller om de kommer på døren. Jeg er en liten sportsnerd, så foreløpig bestilte jeg Fifa Street 3, Tiger Woods PGA 09 og HALO 3. Holdt på å kjøpe Fifa 09, men det kostet 25 pund. Hvor mye ekstra må jeg betale da evt? Noen spill å anbefale? Et realistisk bilspill? Gode flerspillerspill? Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Følger det med en nettverkskabel til 60gb 360n? Hvis ikke burde du kjøpe det eller nettverksadapter, så du kommer deg på live. Du får en måned gratis live gold når du melder deg på til silver. Så vil jeg bemerke at joda, 360n spiller DVDer. Den er dog litt bråkete, så det spørs på hvor mye din ps2 bråker. Vil tro 360n kan gi litt bedre bilde. Dette med onlinegaming. Hva er Silver og Gold - er det gratis å melde seg opp på silver? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Silver er gratis. Da kan du laste ned demoer og sånn. Gold kreves for å spille online. Koster litt, men ganske billig. Er ikke helt sikker på alle forskjellene, for jeg har alltid hatt gold. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 ekstra dings er for hd dvd. den kan kanskje lønne seg å plukke opp, for du får den dritbillig, restlageret av filmer går for en slikk og ingenting, og det følger med fjernkontroll til xboxen. Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Anbefaler hvertfall Gears of War. Du får både Gears of War 1 og 2 til under 20 pund på play.com På cdon.com selger de gears of war 2 + 3 mnd live til 299. Annbefaler deg å slå til, da har du gold i 4 måneder fremover. Koster vanligvis rundt 150 for 3 mnd gold og rundt 500 for 12 mnd Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Noen spill å anbefale? Et realistisk bilspill? bilspill=forza 2!!!!! ( ett av bidraga mine fra f2 bilde threaden) Endret 25. mars 2009 av Daily-Drifter Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Spillet over minner meg litt om GT... I dag kjøpte jeg en miniDVI --->DVI adapter på eplehuset. Da trenger jeg en DVI--->HDMI adapter, en HDMI-kabel og en phono --> minijack-kabel for å få digitalt bilde og lyd fra MacBooken til TV-en? Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 eller du kan bare kjøpe en hdmi-dvi kabel og slippe et adapterledd. Jeg er ikke sikker på om du får inn lyden. Noen flinkere enn meg får svare på det. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Det står at TV-en har en minijack-inngang... da kan jeg vel bruke en minijack-kabel for å få lyd? Nå fikk jeg mld fra posten om at to pakker er kommet. Er det alt (TV-en, Xboxen og kontrollen)? Eller kan det bare være kontrollen og xboxen? Vil helst ikke gå for m,ange ganger;-) Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tror du kommer til å trenge den ekstra trimmen før du låser deg inne med ny TV og xbox Regner med at de kommer samlet, hvis du bestilte fra samme butikk. Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Da er en HDMI-kabel og en DVI til HDMI-adapter kjøpt. Ser at det bare var Xboxen og kontrollen som kan hentes foreløpig. "26.03.09, 08.43, REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL " Håper TV-en kommer i morgen...!? Har så lyst på FIFA 09, var innom elkjøp i dag. 499,- kostet det... GTA 4 kostet 599,-. Komplett tilbyr samme spill for henholdsvis 399,- og 349,-. Hvis jeg bestiller de ikveld vil de da komme på lørdag? neppe... Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Her i Tromsø så selger de hvertfall GTA 4 til 399,- på Platekompaniet og Fifa 09 til 399,- hos både Coop Obs og Spaceworld Lenke til kommentar
bamsefar46 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Her i Tromsø så selger de hvertfall GTA 4 til 399,- på Platekompaniet og Fifa 09 til 399,- hos både Coop Obs og Spaceworld Da er alt kommet til posten! Synes det imponerende leveringstid... Spesielt med Xboxen mm. Får ta meg en tur i byen i morgen å se etter fifa09... I dag går dagen bort til flytting, montering av ikea ting og tang og rigging av tv... vet noen hvor lang leveringstiden til play.com er? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå