natolars Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Jeg har nettopp byttet operatør fra Chess til One Call og har fått et problem med å se videoer på YouTube etter dette. Jeg har lastet ned alle innstillinger og alt (MMS, nettsurfing) fungerer, unntatt det å se videoer. Det er ikke noe problem å komme seg inn på selve siden; jeg velger video og mobilen kobler seg til medieserveren. Etter dette skjer det ingenting. Har snakket med kundeservice og det eneste de kunne gjøre var å sende meg innstillingene for internett på nytt, men til ingen nytte. Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Mr. P Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 HAr du testet YouTube sin Java applikasjon? Gå til m.youtube.com på mobilen... Lenke til kommentar
natolars Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 *oppdatering* Nå har jeg sittet nesten en time på telefonen med kundeservice. Han jeg snakket med hvar veldig hjelpsom, men vi kom ikke noe nærmere en løsning. Det eneste vi kom frem til er at det er streamingen som ikke fungerer, for mobil-tv på Dagbladet virker heller ikke. Lenke til kommentar
natolars Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 HAr du testet YouTube sin Java applikasjon? Gå til m.youtube.com på mobilen... Er bestandig den adressen jeg bruker... Lenke til kommentar
Dmhead Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg har også problemer. Har stilt innstillingene manuelt ut ifra den guiden som jeg så på One call hjemmesiden. Men allikevel så står det bom stille når jeg prøver å streame videoene fra youtube.. Har du kommet til en løsning enda? Lenke til kommentar
natolars Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Nei, har dessverre ikke kommet noe nærmere en løsning og jeg har prøvd absolutt ALT. Det er utrolig frustrerende. Er det en W850i du har, du også? Lenke til kommentar
Dmhead Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Uff det var jo alldeles merkelig altså. Har forhørt meg med kundeservicen til onecall også. De sa at N.Norway har ikke 3G dekning. Kanskje det har noe med det å gjøre? Chess var jo fulldekket via Netcom. Jeg har en Z770i . Har du prøvd å levere det til telereparasjon? Lenke til kommentar
natolars Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Sa de at Network Norway ikke har 3G-dekning? På One Call's (dårlig oppdaterte) kundesider står det at Network Norway kommer til å tilby 3G høsten 2008, og det begynner å bli en stund siden. I tillegg selger Network Norway iPhone 3G, og det ville jo nesten vært en vits hvis du ikke kunne bruke den i Network Norway's eget nett. Jeg bor utenfor NN's dekningsområde og bruker derfor Telenor's nett. Det var også en av grunnene til at jeg byttet fra Chess til One Call, for NetCom har ikke like bra dekning som Telenor her oppe iallefall. Har ikke levert inn mobilen til telereparasjon, for det koster jo penger. Og jeg vet ikke hva de kan gjøre som ikke allerede er blitt gjort. Mobilen er oppdatert med siste software-versjon; jeg har tilbakestilt alt og lastet ned innstillingene på nytt og jeg har prøvd å legge inn innstillingene manuelt. Men ingenting har hjulpet. YouTube funker ikke og på NRK's Mobil-TV får jeg bare beskjed om at ingen videoer kan spilles av på min telefon... Noe som er rart, for jeg har sett på mobil-tv før jeg skiftet operatør. Men jeg kommer til å kjøpe meg SE W995 når den kommer ut og håper at alt kommer til å funke på den. Gjør det ikke det, så blir jeg Telenor-kunde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå