P0nduz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei Skal ha meg en ny telefon og trenger da en med fylltastatur. Jeg har sett for meg å venten gå for Xperia eller vente på n97 men finnes det andre mobiler som kommer og er verdt og vente på ut i fra mine ønsker? - Skarp og god skjerm - Bra på e-post - godt tastatur - godt batteri (bør holde et par dager) - grei på musikk og film - bra kvalitet Takker på forhånd for svar mvh Elrond Lenke til kommentar
bidz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 HTC Touch Pro 2 når den kommer. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Den ser også lovende ut? Hvilken av disse vil gi mest for pengene? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 N97 blir spennende, Xperia er en god telefon og vil du gå for Pro 2 håper jeg jeg den overgår seg selv 1000 ganger kontra Pro 1 som var en katastrofe(min personlige mening selvsagt) Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg ville gått for n97, for etter min mening kjører den et mye diggere OS. I tillegg har jeg hørt at tastaturet på Xperia er crap (men det kan nu selvsagt være feilinformasjon ) Skal du ha en mobil som er god på musikk og film mener jeg også n97 vinner, for den har en god del større skjerm enn du finner på Xperia. 3" vs 3.5" tror jeg det var. I tillegg har n97 32 gig innebygd minne i tillegg til evt minnekort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå