Glenn81 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 ser i den siste testen ang bærbare pc`r fra din side/tv2 hjelper deg.. er ikke packard bell med! hvorfor? ser f.eks siba har en til 5777,- ser ut til å ha råe spesifikasjoner! packard bell tn65-m-400nc intel core 2 duo p7350,4gb minne,320gb harddisk, gefoce 8400m, bluray, hdmi og bluetooth, 15,6 " skjerm......tenkte kjøpe meg pc nå,,hadde planer om acer som kom som nr2 i test,,,,mennå lurer jeg egentlig bare på hvorfor packard bel ikke er med i testen og hvordan denne pc ville gjort seg opp mot di andre.......hjelp...vanskig å kjøpe pc ja............... Lenke til kommentar
Glenn81 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 ja det må jeg si, her var det mye hjelp å få ...nei blir det acer da eller?????? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hvis du leser litt bakover i forumet, så finner du nok en del som ikke er helt fornøyd med Packard-Bell sine PC'er. Elendig batteri, dårlig byggekvalitet og stive tastaturer som er vonde å skrive på er noen av gjengangerne. Lenke til kommentar
fure91 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 fordi pb har slik en elendig kvalitet at så å si ingen vil selge eller kjøpe dem! Lenke til kommentar
mjskovly Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Er verdt å legge til at Packard Bell har blitt kåret til verdens dårligste pc(pc-produsent) gjennom tidene en rekke ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå