Maren922 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min første studioshoot. Fikk litt hjelp med lyset da -Maren Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 jeg synes bildet var fint, mne stolen trekker mye oppmerksomhet, kansje du kan prøve å bytte farge på den!? chrissn Lenke til kommentar
Carny Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 jeg synes bildet var fint, mne stolen trekker mye oppmerksomhet, kansje du kan prøve å bytte farge på den!? chrissn Enig. Hun har så monotone farger på seg. S/H konvertering, kanskje? -Eller som allerede foreslått, å skifte farge på stolen, eller ta bort fargen på stolen. Lenke til kommentar
jimdidr Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke en dårlig start, men prøv å få catch light i begge øynene og litt mer kontraster kanskje? Detaljepirk; så tenk farger, alt har en grå tone uten den blå stolen, den er ikke pen og stikker litt ut. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) Bildet ble for platt når det kommer til lys. Lær deg mer kreativ lyssetting. Bytt også ut den blåe stolen. Den stjeler for mye oppmerksomhet. Endret 30. mars 2009 av Ustedalen Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Heisann! Liker heller ikke den blå stolen..hadde modellen hatt på seg noen varmere farger...rødt, grønt maybe..så hadde det kanskje funket.større vekt på fokus på øyene. B&W konvertering hadde vel godt ann. Mer kreativ lyssetting støtter jeg opp. Liker heller ikke helt vinkelen modellen stiller seg i mot kameraet på..unaturlig. Prøv også å få litt mer lys på ansiktet til modellen. Mulig jeg er hard her mvh Eltvik Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Regner med at du går media? Dette er en typisk lyssetting man lærer på media, og bruker mye på media, som jeg ser overalt på facebook osv. Litt kjedelig belysning som gir et veldig blasst bilde. Posering er ikke helt mitt område, så det for noen andre ta over. Virker også som om bilde har gått i gjennom en heftig komprimering. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tviler på at dette er noe typisk media lyssetting. Div. det passer ingen av de klassiske lyssettingsmåtene så vidt jeg ser =) Typisk "bare tok noen bilder i studio med kompiser"-lyssetting av noen som ikke har vært i studio før passer nok litt bedre Om noe så lærer de nok heller noe alà 45 grader foran med softbox-esque tenker jeg. Om de i heletatt har noe kursing på studio fotografering. Jeg hadde ikke det da jeg gikk media =) Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Tja, jeg har hvertfall sett liknende veldig mange ganger av mediafolk. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det er fordi det er mange som går media. Mange som er ca på samme nivå ;=) Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Vi må jo alle begynne et sted. Husker mine første studiobilder som jeg så meg fornøyd med. GRØSS! Lenke til kommentar
Maren922 Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Takk for kritikk og tips ! -Maren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå