Malvado Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Her må du purre på komplett og høre hvorfor de har testet i et 32bits os når du har problemer med rammen i 8Gb konfigurasjon under 64bits. De har i mine øyne ikke testet grundig nok. Lenke til kommentar
NyLakkert Skrevet 23. april 2009 Forfatter Del Skrevet 23. april 2009 Dersom pc-en ikke vil boote i det hele tatt med en minnebrikke i det ene sporet, har det vel fint lite å si hva slags operativsystem som er installert? Slik jeg forstår det starter ikke maskinen opp i det hele tatt med ram i det ene sporet. Men om det fungerte for komplett med de samme rambrikkene, må jo feilen ligge et annet sted en i rambrikkene. Har du noen andre mulige feilkilder, trådstarter? Hva slags strømforsyning bruker du? Om den er litt under par, kan det hjelpe å regulere spenningen ram-en får i biosen og prøve deg litt frem. Jeg har testet systemet med både en MIST 500W og en northQ 400W. Jeg har også prøvd å justere spenningen i bios. Jeg fatter ikke hvordan de har greid å boote dette. Det er bare den venstre porten som er problemet. Jeg har nå filmet opplegget, og skal sende inn en skriflig klage til komplett. det er uaktuelt å sende inn hovedkortet igjen med tanke på at komplett brukte 1mnd på en test som varte i 30min forrige gang. Her kan dere se problemet. FILM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå