ebirkis Skrevet 21. januar 2002 Del Skrevet 21. januar 2002 Ja, da var det gjort da. Etter fem timer foran forumet med aktiv lesing, fant jeg ut at kabinettet mitt saa rett og slett bedritent kjedelig ut. Saa da var det bare en ti ng aa gjoere i overklokking.no's beste stil. Ut med hardware, og sett i gang! Fant foerst ut at Arctic Arne var ett passende navn, saa det ett sted her, og tok meg friheten til aa bruke det. Arne synes jo at blaa metallic var en glimrende farge, saa blaa metallic ble det. (Takk Arne, det var ett godt valg) Men poenget mitt er at hvis det ikke hadde vaert for dere, saa hadde fortsatt Arne vaert graa og trist, og sett ut som en fujitsu siemens (No offence til alle dere "lykkelige" fujitsu siemens eiere der ute...) Men da gikk det som det gikk, Arne ser ut som ett friskt pust fra en isbjoern, definitivt mer aggresiv, og jeg tror Arne selv er storfornoeyd. Da gjenstaar det bare aa sette paa plass alle innvollene til Arne som pryder kjoekken bordet til mammas store forargelse. Paa vegne av meg og Arne vil jeg gjerne sende ut en stor takk til alle dere i overklokking.no, og alle dere andre standard nerder som har gjort Arne langt mer atraktiv, og meg langt smartere! -ErLeNd- Lenke til kommentar
DCP Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 <-- så mye har jeg fått moddet casen min hitil. Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 DCP: hvor har du fått brytertinga? Og hvordan er de kobla? Selv om det kanskje ikke var en enorm casemod, så var det absolutt en av de bedre hjemmelagde bryterpanelene jeg har sett. Hvis du har tegninger, evt. url, gidder du sende disse til [email protected] ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 Send de over til meg og. Har en 5.12 bay og fylle nå som jeg har skaffet comboDVDogbrenner. Lenke til kommentar
SAA Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 De fargede bryterene ser ut til å komme fra Biltema? Lenke til kommentar
Kalve Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Titta litt i PDF-katalogen til Biltema, under Bil - EL / 12v. Fant: 12: Vippestrømbryter. To pos. (på /av) med belyst arm. Monteres i hull med diam. 12 mm. 12 volt, maks. 20 A. Blå : 43-211 12,90 Gul : 43-212 12,90 Grønn: 43-213 12,90 Rød : 43-214 12,90 Selv må jeg kjøpe en haug av de blå. :wink: _________________ ./ thomas /. [ Denne Melding var redigert av: Kalve på 2002-02-10 20:30 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå