chAngES Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Kunne tenke meg å gå til innkjøp av et usb eller pcmcia kort og en retningsbestemt antenne uten at dette koster skjorta.. Har problemer med å finne nettverkskort usb/pcmcia med feks sma uttak. En komplett løsning hadde også vært interressant. Kanskje dette er å få kjøpt andre steder enn en vanlig data nettbutikk? Noen som har forslag? chAngES Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 www.signalforsterker.no kan nok hjelpe deg. Hvis du ikke finner det du leter etter på siden kan du bare ringe dem eller sende mail så er jeg helt sikker på at de har en god, og billig, løsning til deg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://cgi.ebay.com/USB-Long-Range-NO-LOSS...%3A1|240%3A1318 Lenke til kommentar
chAngES Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 SIgnalforsterer.no/Wlanbutikken hadde ikke en løsning for meg desverre :S la7dfa.com, takker for den linken. Ser det er flere alternativer på Ebay.com. Mulig jeg går for en løsning derfra. Skulle andre ha forslag mottas dem også med takk chAngES Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå