generalster Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei, Det første jeg lurer på er om det er noen andre som har importert videokamera fra USA? Vil transformatoren fungere på 220v? Jeg står mellom og velge canonon HF 10 eller 11, titta på den nye s10 modellen og, men den blir litt for dyr. Noen som har noen erfaringer med disse modellene? Takker for all hjelp. -Lars Lenke til kommentar
generalster Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 eventuelt andre alternativer i den samme prisklassen! Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 eventuelt andre alternativer i den samme prisklassen! Du bør likevel se på den nye modellen. Så vidt jeg vet kan den filme 24p uten pulldowns. Du trenger 24p om du skal lage PAL DVDer uten å få hakkete kvalitet. Lenke til kommentar
generalster Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Okey, så du mener det er verdt å legge 3-4 tusen for å oppgradere til s10? Lenke til kommentar
oddmanil Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Okey, så du mener det er verdt å legge 3-4 tusen for å oppgradere til s10? Nei, det var litt mye. Noe arbeid, men går fint å bruke 24p til HF10/11. El-tilslutning ingen problem. Undersøk regler for om du må betale moms eller ikke. Lenke til kommentar
generalster Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ok, takker for det. Tror jeg går for HF10 da, blir å strekke budsjettet vel langt for S10. Men er det noen som vet om det er stor forskjell på HF10 og HF11? Kun minne!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå