kingsize123 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Min tante er i USA, og jeg har veldig lyst på en iphone, men har null peiling. hvis hun kjøper en iphone 3g med 8gb der, hvor stress er det for meg å få den ulåst. og er det mulig å få den "norsk" da? help me plz Lenke til kommentar
Stany Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Heisann! Gjorde selv det samme med 1gen Iphone, så det er fullt mulig...Sjekk på Finn.no eller Qxl.no og søk etter personer som selger og unlocker iphoner..De gjør sikkert dette for en billig penge... Om du ikke orker å bruke penger for at noen skal gjøre det for deg så er det ganske enkelt å gjøre det selv...Sjekk på Ipod1.no og mac1.no der finner du masse guider og info om dette... Lykke til Lenke til kommentar
kingsize123 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Heisann!Gjorde selv det samme med 1gen Iphone, så det er fullt mulig...Sjekk på Finn.no eller Qxl.no og søk etter personer som selger og unlocker iphoner..De gjør sikkert dette for en billig penge... Om du ikke orker å bruke penger for at noen skal gjøre det for deg så er det ganske enkelt å gjøre det selv...Sjekk på Ipod1.no og mac1.no der finner du masse guider og info om dette... Lykke til ok, men jeg har hørt at det ikke var mulig å gjøre det med de nye iphonene...? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13179101 Lenke til kommentar
Stany Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ble litt usikker når jeg leste dette, men når jeg ser på mac1 og Ipod1 så ser det ut til at man kan kjøpe kontantkort i butikkene for så å jailbreak tlf når man kommer hjem...Men om det stemmer at man må binde seg for å kjøpe tlf, er det nok ikke mye å spare ved å kjøpe iphone i USA. Beklager for at jeg var litt kjapp på avtrekkeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå