Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

I tvil om følelsene mine

Gjest Malley

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg har vært sammen med min kjære nå i 3,5 år og vi har akkurat kjøpt leilighet sammen. Det er ingen tvil om at vi to passer sammen og begge er klar for et livslangt forhold. Eneste er at jeg i de siste ukene har vært litt i tvil om følelsene mine. Jeg elsker min kjære overalt og kan ikke se for meg en fremtid uten han. Lurer på om det bare er nervær i forbindelse med å flytte sammen, selvom jeg har tenkt og drømt om det lenge. Føles riktig, men samtidig er jeg i tvil. Vanskelig å forklare... Noen andre som har vært i samme situasjon?

## topic endret av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er nok ikke unaturlig å få slike tanker rundt et boligkjøp. Ting blir litt mer sementert da, og det gjør at man tenker litt ekstra over hva det innebærer. Kan ikke gi noe annet råd enn at du stoler på følelsene dine og ikke fokuserer på negative tanker som uansett ikke er relle siden du elsker ham!

:)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Det er nok ikke unaturlig å få slike tanker rundt et boligkjøp. Ting blir litt mer sementert da, og det gjør at man tenker litt ekstra over hva det innebærer. Kan ikke gi noe annet råd enn at du stoler på følelsene dine og ikke fokuserer på negative tanker som uansett ikke er relle siden du elsker ham!

:)

Jeg gjør virkelig det, derfor det er så vondt å ha slike tanker. Tror det blir bedre når vi er flyttet inn og kommet i hus. Har det perfekt sammen på alle måter og trives meget godt sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest
Typisk forandringsnerver høres det ut som ja. Fordet om dere kjøper leilighet sammen betyr ikke at du er dømt for å bo der for alltid heller :)

Vet man ikke er dømt av den grunn. Får nok bare ta tiden til hjelp og se hvordan det går :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...