Stubba Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei dere som leser dette! Som dere sikkert har fått med dere i emnetittelen er jeg på leting etter en Mc hjelm, og trenger litt hjelp fordi jeg vet ikke om så mange steder, noen som kunne tenke seg å hjelpe meg litt? Krav til hjelmen: - Ikke crosshjelm ( må være visir som sitter fast! ) - Under 1500kr - Ikke halvhjeml uten hake - har rød og svart sykkel så vil ha en hjelm som vil passe til ( har Gilera SMT 04 modell ) Ting som kunne vært kult: - Sånn som man kan løfte off mer en bare visiret ( hele hakestøtta elns ) - merke som ser bra ut Takker for all hjelp! - Daniel Lenke til kommentar
H09I6AN Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Det er vanskelig å finne kule åpningshjelmer. Men ta en titt på jpcycles.com Den er utenlandsk, men dem selger billige hjelmer, så du kan vel få en fin en til rundt 1500,- inkl. frakt. Lenke til kommentar
Nothing Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Motrax norge Har en som heter Evoline.. Legger hakepartiet helt bak så den kan brukes som hel eller halvhjelm. Den har og innebygd solbriller :!: Lenke til kommentar
Kaste Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Tror jeg har hjelmen for deg. Kjøpte den selv for 2 månder siden og strålendes fornøyd med den. Det eneste lille minuset er at det er litt mer bråk i den men det blir du vant til, og hva gjør da det når hjelmen ser så tøff ut? I tillegg er det nedflipp bare solbriller Aihro TR1 (2 eren er omtrent helt lik, bare litt forbedret) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå