Gå til innhold

Invitasjon til undersøkelse om sosiale vaner på forumet

torfroy

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg skriver en bacheloroppgave om sosiale nettsamfunn og trenger i den sammenheng deres hjelp. Målet er å prøve å finne en sammenheng mellom nettsamfunn og sosiale bånd, og for å gjøre dette håper vi dere som er medlem her kan bruke 3 minutter på å fylle ut denne spørreundersøkelsen.

http://www.riktig.no/limesurvey/index.php?...512&lang=nb

Nettstedene som er valgt ut for undersøkelsen, er de som ifølge TNS Gallup og Wikipedia kan antas å være av de 12 største i sitt slag i Norge; Hardware.no, nettby.no, kvinneguiden.no, playahead.no, gaysir.no, liverpool.no, foto.no, babyverden.no, avforum.no, blink.no og smootown.no

Undersøkelsen er 100 % anonym. Om du ønsker, kan du fylle ut e-postadressen din til slutt dersom du ønsker være tilgjengelig for eventuelle oppfølgingsspørsmål, men dette er helt frivillig.

Jeg håper så mange som mulig av dere har mulighet til å avse noen minutter for dette.

På forhånd takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Besvart. Får man høre noe om resultatene dersom man oppgav emailen sin?

Morsom undersøkelse, forresten. Kanskje oppgaven din kan virke som en øyeåpner for folk som klamrer seg til den utbredte misforståelsen om at det ikke er mulig å møte folk som blir nære venner i "virkeligheten" gjennom internett.

Lenke til kommentar

En liten kommentar til spørsmålene på side 2, "sosiale bånd". Det i mange tilfeller vanlig at folk har venner (som ble kjent med utenfor nettsamfunnet) som også er medlemmer. Det er sannsynligvis ikke dette dere er ute etter å avdekke med spørsmålene, og jeg tror en presisering av dette vil være nyttig.

Lenke til kommentar
En liten kommentar til spørsmålene på side 2, "sosiale bånd". Det i mange tilfeller vanlig at folk har venner (som ble kjent med utenfor nettsamfunnet) som også er medlemmer. Det er sannsynligvis ikke dette dere er ute etter å avdekke med spørsmålene, og jeg tror en presisering av dette vil være nyttig.

Vi hadde noe om det, men det ble rotete og utydelig, men ellers takk for input.

Om vi informerer de som la igjen e-post om resultatene får vi vurdere. Hvis dette er et ønske fra flere så får dere si fra

Lenke til kommentar
Der hjalp eg deg :) no problem

må seie at det kjeme aldri til skje at eg møter folk frå internett face to face her i bygda. Hadde vore sært

Nei, men det kunne jo hende du tok kontakt med noen neste gang du er på bytur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...