_Furien_ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ADSL har endelig kommet til stedet der jeg bor, og jeg har tenkt å bestille snart... Lurer på om Tele2 ADSL er greit, skal sitte en del på nettet, og komme nok til å laste ned en del... (704/128) Dessuten skal jeg dele internetten mellom to maskiner, og trenger vel da en Router. Spørsmålet er vel da hvilken jeg bør velge. Holder det med en billig 3Com til 496,00 eller en enda billigere en: Billion sin til 395,00 Går vel greit med en CNet også? Eller bør jeg gå for en dyrere løsning. Har ISDN fra før... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 ADSL har endelig kommet til stedet der jeg bor, og jeg har tenkt å bestille snart... Lurer på om Tele2 ADSL er greit, skal sitte en del på nettet, og komme nok til å laste ned en del... (704/128) Det blir omtrent det samme hva du velger, men ikke føl deg for trygg på at Tele2 leverer på Gran, de har hvertfall en meget tvilsom nummersjekker har påstått at de leverer på sentraler i Gran kommune og etter en tid får de som bestiller beskjed om at de ikke kan levere på den aktuelle sentralen. Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Jeg har den billige 3com saken. Strålendes fornøyd med den. lett å sette opp, og atskillig bedre enn SMC routeren jeg hadde tidligere.. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 ADSL har endelig kommet til stedet der jeg bor, og jeg har tenkt å bestille snart... Lurer på om Tele2 ADSL er greit, skal sitte en del på nettet, og komme nok til å laste ned en del... (704/128) Det blir omtrent det samme hva du velger, men ikke føl deg for trygg på at Tele2 leverer på Gran, de har hvertfall en meget tvilsom nummersjekker har påstått at de leverer på sentraler i Gran kommune og etter en tid får de som bestiller beskjed om at de ikke kan levere på den aktuelle sentralen. Så Tele2 bruker ikke Telenor sine linjer eller? Tiscali og Bluecom gjør vel begge det gjør de ikke? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Så Tele2 bruker ikke Telenor sine linjer eller? Tiscali og Bluecom gjør vel begge det gjør de ikke? Det gjør de alle sammen men Tele2 har av en eller annen grunn valgt og droppe tilbudet på visse sentraler på mindre steder. Jeg vil tro de leverer på sentraler hvor man har alternativer til Telenor sitt stamnett. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Det gjør de alle sammen men Tele2 har av en eller annen grunn valgt og droppe tilbudet på visse sentraler på mindre steder.Jeg vil tro de leverer på sentraler hvor man har alternativer til Telenor sitt stamnett. Vet at flere har fått fra Bluecom, og andre har bestilt fra Telenor, så det skader vel ikke å prøve å bestille? Det er vel ikke noe galt med selve Tele2 ADSL abennomentet? (Har hatt Tele2 i flere år nå...) PS: Er ikke Bluecom et datterselskap av telenor? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Vet at flere har fått fra Bluecom, og andre har bestilt fra Telenor, så det skader vel ikke å prøve å bestille? Det er vel ikke noe galt med selve Tele2 ADSL abennomentet? (Har hatt Tele2 i flere år nå...) PS: Er ikke Bluecom et datterselskap av telenor? Neida, men ta og ring Tele2 så sjekker de det manuellt, da slipper du og sitte ei uke på vent og kanskje ende opp med ikke tilgjengelig fra Tele2. Gran var klar tidlig i forrige uke så de første er nok oppe og surfer på ADSL i disse dager. Bluecom har ikke noe med Telenor og gjøre på eiersiden svjv. Lenke til kommentar
_Furien_ Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 Bluecom har ikke noe med Telenor og gjøre på eiersiden svjv. Mener å ha lest at de er det ett eller annet sted, men, men... Ringer de over helgen, eller i morgen. (Holder de åpent da?) Forresten agvg, kommer du fra et sted rundt Gran, eller har du noe med ADSL å gjøre Lenke til kommentar
xes Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Halla! Er en test av bredbåndrutere i PC-world nr.5 (d siste). Kan jo få no'n tips der. Hvis dem ikke har testen på webben sin kan du jo stikke innom nermeste Narvesen og ta en titt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå