Prodishni Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei alle sammen! Jeg trenger hjelp med engelsk framføringen. Tema skal handle om noe med "the international focus" å gjøre. Har to ukers tid på meg til framføringen...! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 med et internasjonalt fokus kan du jo ha en framføring om forurensning og vedtak som er gjort, eks; kyoto avtalen. eller den globale verdenspråket engelsk, eller økonomi i verden Lenke til kommentar
Prodishni Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Global Engelsk har jeg hatt før. Kyota Avtalen ser litt for vanskelig ut og den verdensn økonomi situasjonen har valgt noen andre:) Så jeg sitter igjen her...ber om "TIPS" Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hmm, tja, hva med finanskrisen og hvordan den startet? Hvordan påvirker den land som ikke startet den? Lenke til kommentar
ELR Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva med OL i kina? Nok å ta av i den forbindelse, storfokus på Kina pga Tibet, hele verdens øyne rettet mot Kina under OL, hvordan står det til i dag? Er det samme gamle som det var før OL? Hvilke krav ble stilt til Kina fra verdenssamfunnet for at de skulle få OL? -Et hav av muligheter, og ganske lett å avgrense og forme oppgaven som du selv vil. Lenke til kommentar
muffinwannabe Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 hva med eating disorders, det er jo noe som er viktig, eller global warming. eller multiculturalism Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå