tvv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei Hvordan kan man enklest ta backup av alt man har i MS Outlook 2007 - slik at jeg kan flytte e-post mapper og kontakter raskt over til ny pc - noen som vet? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ta kopi av filen Outlook.pst som standard ligger her: C:\Documents and Settings\<brukernavn>\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Hvis du har noen Archive.pst liggende der så ta med de også. Deretter åpner du denne pst-filen fra Outlook på den nye maskinen (Fil -> Åpne -> Datafil for Outlook) og kopierer over elementene til det nye mappesettet i Outlook. Dette er den sikreste måten om du vil unngå problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå