Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

ingen signal på skjerm

Anbefalte innlegg

Hei.

Plutselig når jeg holder på med ett eller annet på min pc forsvinner signalet til skjermen min og den blir selvfølgelig svart. Dette mens maskinene ellers virker som vanlig. Når jeg da restarter maskinen kommer ikke skjermen på men maskinen står og går. Er det skjermkortet mitt som begynner å bli dårlig?

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har tilkoblet et tastatur som er tilkoplet via USB, som da heller ikke får strøm i tillegg til skjermproblemene.

Om det ikke er selve kabelen eller skjermen kan dette også ha med driverne og gjøre. En mulig driverkollisjon (uten at jeg kan uttale meg med sikkerhet i denne sammenheng).

:)

Lenke til kommentar

Er maskinen ustabil på andre områder? Jeg misstenker strømforsyningen din i så måte. Har du sjekket spenningsverdiene i feks. BIOS? Sjekk om 5.volten er stabil, denne leverer strøm til USB enhetene.

Om denne svikter vil også enhetene dine gjøre det samme.

Lenke til kommentar

Nå har maskinen min knelet helt.Nå får jeg ikke startet den i det hele tatt slik at skermen kommer på. Leverte den inn der jeg fikk satt inn hk. Han som så på den mener det kan være hk. Da blir jeg uten denne maskinen i minst 1 uke. Men en kamerat av meg låner meg sin gamle så jeg får til å spille lotro fra i morgen. takk for tipsene. Er det likevel psu så blir det vel MIST 1000W på meg

PS: han som tok imot maskinen min klaget på den var tung. men jeg har sett mye råere maskin oppsett på trådene her får så. jeg har vel en middels maskin tenker jeg

Endret av TarzanIUnderbuksa2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...