ei_gr Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Verbatim annonserer nye SSD Express-kort for Mac- og PC-brukere. Les mer Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Høres ikke så dumt ut det her Men prisen kan vel fort bli stiv.. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den største nytteverdien for SSD blir vel som OS-disk. Man får vel neppe lagt OS på en slik enhet? I så fall blir dette en dyr tilleggsdisk med meget smal kundegruppe.. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er det noe i veien for at man kan montere cache på denne enheten på andre operativsystemer enn windows vista og windows 7? Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mtron har hatt slike i ca et år nå. Og de har 100/100 MB/s, og godt med IOPS. Hva er 4KB random read/write IOPS på disse verbatim? Mtron expresscard på multicom som jeg fant i farten. Jeg føler meg ikke helt trygg på dette produktet fra verbatim, og i alle fall ikke når det har 30 MB/s maks skriv, da blir det jo ikke holdbard å bruke til OS. Lenke til kommentar
!alex! Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva er et USB-basert Express-kort? er det det samme som en Sata basert IDE disk? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva er et USB-basert Express-kort? er det det samme som en Sata basert IDE disk? om jeg ikke husker helt feil så er expresscard lagt opp for både pci-e 1x og usb 2.0, og produsenten av kortene kan velge hvilken som benyttes... Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Riktig hogoblin. Det har noe med kompleksistet av kontroller og behov for båndbredde å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå