Douglas Quaid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Eg har heildagsprøve i norsk no, og kom til å fundere på noko. Eg skriv eit forfattarportrett som inneheld mange daude personar, og lurer difor på om eg kan poengtere at dei er daude på denne måten: († 1233). Altso med ein kross framfor dødsåret. Endret 24. mars 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Surfing under heldagsprøve regnes som fusk. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Frå oppgåvearket: Alle hjelpemiddel tillatne, også Internett Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Jo, går VG2. Vi skulle eigentleg vere i eksamensrommet (der det ikkje er internett) saman med påbygg og 3STA, men der var ikkje plass. Sidan dei aller fleste lærarane er i Lisboa på seminar har vi heller ikkje vakter. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja skal ikkje klage. Innleveringsmappa stengjer ikkje før 23:59 i morgon kveld, so eg kunne vel eigentleg berre vore heime utan å få fråver. Men er det nokon som veit svar på spørsmålet mitt? Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du er sikkert ferdig nå, men så vidt jeg vet er det vel vanlig å skrive (f. fødselsdato", med mindre man har nevnt det før, etterfulgt av ", d. dødsdato). Om man har nevnt når personen er født, skriver man vel bare "Jon Jonsen, (d. 1. jan, 09). Hva endte du opp med å gjøre? PS: klikket på bloggen din, så du kan jo gjengjelde tjenesten. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Eg lot krossane stå. Det er no fire timar til innleveringsmappa stengjer, so eg kan godt endre det. Endret 25. mars 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har Googlet litt rundt, for ble nysgjerrig på det selv. Fant ikke noe svar, dog. Men har i grunn aldri sett at noen har brukt kors for å markere et dødsår i en tekst. :hmmm Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 eneste stedet jeg har sett det blitt brukt sånne kors er i soppguider Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Nei eg tenkte no at eg skulle vere litt eksentrisk. Såg mor mi hadde skrive sånne krossar framfor namna på oldeforeldra mine i ei sånn barnebok om meg. Men det var jo ikkje ein tekst slik det er snakk om her. Lenke til kommentar
RainbowLady Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg tror nok ikke det er direkte "feil", men undres på hva som er kotymé akkurat der. :hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå