Gå til innhold

[Løst] Avspilling av mediafiler/videor via trådløst nettverk-Nokia 5800 expr

Anbefalte innlegg

Hei, er det noen som kan hjelpe med følgende problemstilling.Får ikke åpnet enkelte media filer når jeg er på nettet med min Nokia 5800 Expr, som tv reportasjer på f.eks vg ol. Vil heller ikke vise mediafiler jeg laster ned til mobil, får melding at ikke støtter nevnte format.Hvor eller hvordan kan jeg laste ned programvare til mobilen som gjør at den kan avspille dette :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, er det noen som kan hjelpe med følgende problemstilling.Får ikke åpnet enkelte media filer når jeg er på nettet med min Nokia 5800 Expr, som tv reportasjer på f.eks vg ol. Vil heller ikke vise mediafiler jeg laster ned til mobil, får melding at ikke støtter nevnte format.Hvor eller hvordan kan jeg laste ned programvare til mobilen som gjør at den kan avspille dette :ermm:

Ikke helt sikker på hva spilleren i Nokia støtter, men tror det er mpeg4 og 3gp filer. Den støtter ikke bla avi-filer. Hvis du har en film på pcen i aviformat feks må du konvertere den til mpeg4 eller 3gp. Det finnes mange forskjellige typer på nett.

Lenke til kommentar

Opplever det samme når jeg laster ned podcaster inne fra media menyen. Lastet ned mange videoer der som ikke kan spilloes av selv om de er mp4, mens andre igjen virker fint. Snakker nå om de podcastene som allerede ligger i menyen til telefonen. Mye vits i å legge dem der hvis telefonen ikke støtter formatene.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...