CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Forrige uke klaga jeg mye over hvor lenge siden jeg har smakt Dr Pepper-brusen, og skulle så inderlig ønske jeg fant litt ^^ Planla og dra til sverige og kjøpe, men i går kom en jeg kjenner hjem som jobber på kinoen med litt Dr Pepper til mitt hus Wohooo! ..Har forresten også fått kabel til stasjonære, så nå blir det mer hardcore. Før har jeg lagt kabelen ned trappa og fått en del whining fra foreldre, men nå er den lagt inntil en list og alle er happey :} Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spar butikken som ligger 10 min fra huset mitt har hatt Dr Pepper så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Lucky bastard! Kun kinoen (kanskje Meny) som har det her. Ellers må jeg over grensa. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har dog aldri smakt den da jeg har fått mange advarsler om forferdelig smak. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva smaker den? Så skal jeg vurdere å kjøpe den neste gang jeg skal på kino. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den smaker som ingenting annet :| Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tenkte å prøve Dr.Pepper da jeg var innom ei sjappe som solgte det og det var ikke så ille som mange påsto at det var. Meeen nå skal det vel kanskje sies at "de andre" ikke er like åpne for nye smaker Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Smakte denne en gang jeg var på Gjøvik. Fy faen for noe skvip. Fatter ikke at Forrest orket å drikke så mange hos JFK. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tenkte å prøve Dr.Pepper da jeg var innom ei sjappe som solgte det og det var ikke så ille som mange påsto at det var. Meeen nå skal det vel kanskje sies at "de andre" ikke er like åpne for nye smaker Grandis, cola og Battery+vodka er en kulinarisk höydare for folk her på forumet, så.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva smaker den? Så skal jeg vurdere å kjøpe den neste gang jeg skal på kino. Den smaker helt jævlig! Jeg har kjøpt dette 2 ganger, en gang i barndommen, for å teste det. En gang for ikke så lenge siden for å sjekke om det faktisk smakte så jævlig som jeg husket, det gjorde det. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Har dog aldri smakt den da jeg har fått mange advarsler om forferdelig smak. FAIL. Og dere, den smaker jo dritgodt! Dere må ikke være redd for at den smaker pepper eller noe ^^ Den smaker heller ikke kanel, rofl. Hva smaker den? Så skal jeg vurdere å kjøpe den neste gang jeg skal på kino. Kjempegodt! BUY IT. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Gratulerer! Må prøve den en gang. Hvis de selger den på Meny, som du antok, så skal jeg sjekke i morgen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Drakk opp flaske en av to nå. Smaker nammenamm, men jeg kjenner at det er en smak man må vende seg til. Hvis de selger den på Meny, som du antok, så skal jeg sjekke i morgen Yeah, og si ifra da. Er happy hvis dem selger det der. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Diverse banneord fylte hodet mitt da jeg så overskriften på tråden din. Fy for en ekkel leskedrikk. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg prøvde den en gang, siden det virket litt ekslusive og var overpriset forhold til vanlig brus. Det var også siste gangen, for en ekkel smak. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg måtte drikke det et par ganger før jeg likte det jeg og, men nå er det nammis. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Syns også at denne smaker jævlig. Kjøpte det på Menyen her for ikke så lenge siden. Da er cherry coke bedre, som de også har på menyen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå