The Stig Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 En cocktail av adrenalin, bensin og galskap. Se videoen Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Joggu litt for mye Audi \ DTM i den videoen der, men det så faktisk gromt ut. Bra med in-car view! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Håper dette blir bra, var en god fartsfølelse. Lenke til kommentar
Ragugo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Frister litte, pga navnet. "stjålet" fra Shift: Afther Hours Racing.. ;@ (en hl2 mod om folk undrer). Endret 24. mars 2009 av Ragugo Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ser ut som GRID. Er spent på dette, men har ingen forhåpninger etter de mange håpløse NFS-spillene som har kommet de siste årene. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lignet faktisk VELDIG på grid. vil nesten tillate meg selv til å si de har "hermet" litt. Jeg er mye mer interessert i Need for Speed: World Online. Håper det bringer tilbake Motor City Online følelsen (som vi her i Norge aldri fikk oppleve i annet enn skjermbilder og videoer på nettet). Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Grafisk ganske likt GRID, men håper virkelig kjørefølelsen blir en HELT annen. Og med Slightly Mad Studios som utvikler kan dette bli verldig bra Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Med Need for Speed: Shift lover EA en mer realistisk kjøreopplevelse en tidligere utgivelser i serien Sa de ikke akkurat dette om Need For Speed Undercover også ? Jeg bare spørr hvor realismen var i NFS:Undercover? Endret 24. mars 2009 av vivastar Lenke til kommentar
Stefo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Som alle sier, det ligner på GRID. Need for Speed Shift virker som et bra spill, ut i fra den lille Traileren. GRID er et bra spill, men tur Need For Speed Shift blir å bli bedre. Mere realistisk, i bunn og grunn skulle ikke Need For Speed-serien være realistisk, det skulle bare være intenst morro og spenning i bilkjøringen. Dermed har jeg personelig en god følelse, gleder meg til september nå Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Må innrømme at jeg ble imponert av videoen. MEN, om det faktis vil se ut slik ved release er jeg skeptisk på og i mitt tilfelle så hjelper ikke det at spillet ser bra ut. Jeg vil også ha en good feeling på bilen jeg kjører noe som har vært helt på tryne i de siste NFS spillene som har kommet. Det er neste det som er viktigst for meg. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har Grid fra før og det her ser så og si likt ut.. hva skal jeg med to? Den dag de vender tilbake til Most Wanted konseptet er jeg solgt, men det skjer vel ikke med det første.. Lenke til kommentar
MagnarP Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 NFSGRIDPGR Jeg har Grid fra før og det her ser så og si likt ut.. hva skal jeg med to? Den dag de vender tilbake til Most Wanted konseptet er jeg solgt, men det skjer vel ikke med det første.. Det siste var jo ganske likt Most Wanted. Det sugde totalt på PS3 dog da frameraten er elendig på den versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg