Ilatad Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hei Tenkte jeg skulle dele dette bildet med dere for å kanskje få noen ideer til forbedring. Samt å høre hva dere synes om bilde... Selv synes jeg det ble litt morsomt Uten om det er det vel egentlig ikke mye å si om bilde i seg selv. PS. Hvis dere synes bilde er kjedelig er jeg veldig interessert i tips så bilde blir bedre Edit: V2: Fjernet skinnet på hodet. ble det bedre eller verre? Endret 25. mars 2009 av Ilatad Lenke til kommentar
saturnia Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Synes det er ett morsomt bilde, Martin.. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Desverre så faller lyset inn feil på enten månen eller bamsen, lyset bør komme fra samme sted. I dette tilfelle ville nok det beste være om lysskilden var den samme som månen. Eller en artig ide Lenke til kommentar
Ilatad Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Takk for det Stefan "Inc: ja jeg er enig med deg der. skal se om jeg får fikset litt på det i photoshop inatt takk for tips Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Usj, nei dette må kan da ikke være ekte?!! :!: Koselig bilde... Liker idèen, men gjennomføringa mangler litt, liksom. Kan desverre ikke komme med noen innspill til forbedring e.l, men det ser ikke helt troverdig ut bare. (Når ser en bamse på toppen av månen troverdig ut...? Ja jeg skjønner den..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå