HulkHaugen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Noen som kan anbefale noen gode standup komedie show? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Her er et par tips. George Carlin har massevis av bra show. Han var en av de største standup artistene EVER. RIP! http://www.imdb.com/name/nm0137506/ Går du dit og sjekker på producer/writer så ser du mange av hans show som du kan søke på på youtube og finne så å si alle lagt ut i sin helhet. Richard Pryor at the sunset strip er en klassiker. Eddie murphy med Delirious og Raw, begge er klassikere. Jim bruer har en del bra og denne sketchen er vanvittig bra: Og her 10 geniale minutter med jim jeffries: http://www.youtube.com/watch?v=FaLcsKyGWpc Endret 24. mars 2009 av sureup Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Ellers må du sjekke ut Eddie Izzard sine forskjellige show. Han er fantastisk, og har holdt på veldig lenge. Altfor masse på youtube til at jeg gidder å finne enkelte links. Denis Leary har også gjort mye gull. Spesiellt hans No Cure for Cancer. Endret 24. mars 2009 av Bytex Lenke til kommentar
calimariae Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dylan Moran og Bill Bailey Lenke til kommentar
jinriksha Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eddie Murphy Raw og Eddie Murphy Delirious Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Personlig liker jeg best Jerry Seinfeld, Ricky Gervais og Bill Hicks. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jerry Seinfeld's I'm telling you for the Last Time er utrolig god. Han er kongen av stand up ass. Axis of Evil Comedy Tour er også utrolig god. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Axis of Evil Comedy Tour Mike Birbiglia Nick Swardson Jeff Dunham Bare hold deg unna Dane Cook. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ser du bort i fra at han har litt lite materiale så er Pablo Francisco ganske god. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alt av Richard Pryor. Se hvordan Richard takler et respektløst publikum som slenger dritt om hans nylig avdøde mor, 3.10 -> Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Haha! Richard Pryor made a funny. Han var jævlig god. (: Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Billy Connolly er altid gøy, Hans saker fra 90 tallet og ut er bedre enn hans tidligere saker Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Her var det mye å ta tak i. Takker og bukker Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 gabriel iglesias's hot and fluffy er meget god, her er første del av 6 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eddie Murphy som nevnt og Chris Rock - Bigger & Blacker. Muntrer meg alltid opp hvis jeg har en bad day Disse begynner vel å bli gamle, men de har en bra pris. Tror jeg betalte 99 eller 49 for dem på dvd. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Michael McIntyre sin på Live at the Apollo Helt fabelaktig. Det ene partiet av et show som jeg mener er bortimot tidenes beste er Robin Williams sine tanker rundt golf. Youtube Robin Williams Golf Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Mine favoritter er Bill Hicks, Chris Rock, Dave Chapelle, Jerry Seinfeild og Bob Saget i den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Darco Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 er ikkje verst.Spesielt flott syn på likestilling Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Ikke helt standup, men improv er vel litt av samme greia. Så jeg anbefaler helt klart Whose Line is it Anyway (us). Har ennå ikke sett uk. Jeg blir like glad hver gang jeg ser på det, spesielt når Drew Carey ler så han griner, eller når Brad Sherwood cracker en skitten vits EDIT: Robin Ince er også flink. Endret 25. mars 2009 av Lil-H Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nå har vel flere av de beste blitt nevnt allerede, men vil sette streken under Eddie Izzard (som nesten alltid er perfekt) og Billy Connoly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå