Andre3000 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg bare lurte på en ting, hva er anbefalt spille tid på Killzone 2 på en PS3 60GB? Jeg vet at 60GB'n blir fortere varm osv.. Noen som kan gi meg litt info? Siden PS3'n min streika pga for mye varme Siden jeg liker og game i noen "få timer" Og jeg har hørt at Killzone 2 gjør PS3'n ganske varm.. Hadde ikke akk vært gøy hvis jeg fikk YLOD igjen. Endret 24. mars 2009 av Andre3000 Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ehm, tror ikke det er en spesiell tid du må holde deg til for at du skal unngå YLOD. Sjekk maskinen en gang i blant, er den veldig varm så kan du vel alltids ta en pause en halvtime, eller lignende. Lykke til. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tror det skal endel del til for at PS3 skal streike på grunn av varme. Står den med grei lufting( ikkje trøkt inn i et skap) så kan du nok spille de timene du måtte ønske Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Meget skuffende, antar det var en launch 40/60gigger de spillte på though. On topic, ingen fasit på det, før eller siden, ylod kommer på de gamle, inkludert de nye. Slik er desverre dagens "gen". :/ Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Eg har ps3 60gig frå 23 mars 2007, (lansering). Har hatt ingen problemer med den. Kan spille så lenge eg vil utan at den blir noko varm. Nesten ingen bråk er det og. Så det er ingen regel at Alle lanseringskonsoller tar kvelden før eller seinare. Du må nok over på microsoft sin konsoll for at den regelen skal bli gjeldende. Viss konsollen din går så varm at den streiker så har du den innlukket i eit skap eller det er feil på kjølingen og du bør levere den inn til nordisk film. Ein frisk ps3 skal kjøle systemet heilt fint under normale omstendigheiter. Lenke til kommentar
Andre3000 Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 PS3'n min står på komoden, så den er ikke i nærheten av noe som helst. Men den tok kvelden fordet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå