TheMartine Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tok dette under en konsert for litt siden. Ikke noe fenomenalt kunstnerisk eller teknisk sett, men jeg synes selv at jeg kan føle stemningen og hele presset foran scenen idet trommis Tarjei Strøm kaster ut trommestikka til alle de håpefulle hendene som strekker seg i været. Så ja, det er mest stemningen jeg går for her =) Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Litt uheldig med ansiktsutrykket til trommisen men ellers syns jeg det var kult. Kl 2 om natta er litt seint for ei i fra Grymyr er det ikke? Edit: Nei når jeg tenker meg om, er jo ikke det så seint. Bare jeg som har blitt pappa (derfor 6.30) Hallgeir Endret 24. mars 2009 av Phaser_ Lenke til kommentar
Taters Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ettersom jeg har opplevd det øyeblikket noen ganger selv vil jeg si at du har fanget det svært bra! Liker skarpheten på trommisen og trommestikken. Kult bilde, jeg liker det! Lenke til kommentar
mryia Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Flott. Liker stemningen det gir med alle hendene. Er flere ting jeg kunne pirket på, som at jeg mener med fordel at det kunne vært eksponert litt lysere for å lysne ansiktet til Tarjei, samt at han kunne vært hakket skarpere. Men jeg syns dette er ett bevis på at et bilde trenger langt fra å være etter boka for å være bra. Du får frem stemningen og iveren etter å få tak i trommestikka til Tarjei. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Artig stemningsbilde fra konserten. Det eneste som jeg synes trekker ned er at det er så lyst (noe du ikke kan noe for), slik at vi ser taket på gymsalen, istedet for det kunstige lyset som vi forbinder med konserter. Tom Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Takk for fin respons Ralph Myerz er et formidabelt band å ta bilder av, det blir nesten alltid vellykket. Er enig i det med eksponering, ja, det er noe jeg jobber med å bedre. Begynner å gå seg til, hehe. Og Hallgeir, du må ikke sammenligne en småbarnsfars døgnrytme med et B-menneske som stort sett jobber om natta Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå