BrokenTomato Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Hei! Jeg har startet en klan i spillet Raven Shield. Den heter RavenWarriors med tag'n [RW] Vi har startet opp dette prosjektet, men dette er ment til og være et stoooort prosjekt. altså vi trenger medlemmer.. RavenWarriors Lurer også på hva folk synes om designet på phpnuke siden min? Vil bare fortelle at dette er en sjanse du ikke kan la gå ifra deg... -[RW]Ghost Lenke til kommentar
Betongmannen Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Stilig design, oversiktlig og ryddig. Jeg mener at du har gjort en bra jobb med den siden der! Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hei! RavenWarriors Lurer også på hva folk synes om designet på phpnuke siden min? -[RW]Ghost Ikke ta det ille opp, men å ta credit for designet på den siden er vel som å si at du har oppfunnet ostehøvelen....Designet er faktisk kjedelig, siden det er tatt "rett ut av esken". Anyway: Hva ialledager er det med ravenshield? Jeg gledet meg som en liten unge til dette, men ble kjempe skuffet. Alt er jo statisk, alle står nesten det samme stedet hver gang osv. OG: Elite soldater som ikke kan gå over en 20cm høy kant? Æsj, nei takk. Spiller heller Ghost recon eller A.A Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Var ikke akkurat meningen og ta crediten for det da... Vet godt det ikke er jeg som har lagd designet.. Hvis du leser FAQ'n på RavenShield.com så kan du lese hvorfor de har valgt og gjør ditt og datt... At single playeren er litt kjedelig er jeg veldig enig i... men det er ihvertfall slik i Ghost Recon også... Det andre spillet du nevnte vet jeg ikke... Uansett, så har alle spill sine gode og dårlig sider, og multiplayer delen i Raven Shield er noe av det beste jeg har sett... -Jørgen Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Tja, tror kanskje problemet mitt var at jeg hadde ventet lenge på dette og hadde håpet på enda mer :-) Men ja, multiplayer delen er forholdsvis bra 8) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Finnes det fremdeles et aktiv community for dette spillet? Dersom det er noen som har spillet er det bare å modde spillet, for bedre grafikk: http://www.moddb.com/mods/raven-shield-two-point-zero/images/project-vi-optics2 Tenkt å prøve det litt igjen, helt genialt spill. Endret 22. august 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå