Perfidus Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Når jeg skal overføre penger til paypal-kontoen min, må jeg overføre fra et visakort eller en bankkonto eller kan jeg bare gå i banken å sette inn penger på paypalkontoen min uten noen vanlig bankkonto? Takker for svar! Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alt du nevner er mulig, men du er fort oppe i ett par hundrelapper i gebyr om du skal gå til en bankfilial og gjøre det med kontanter. Billigst og kjappest er direkte trekk fra visakort, bankoverførsel via nettbank kan ha gebyrer, og går uansett tregt. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er det mulig å overføre til kontoen fra VISA-kortet uten å nødvendigvis måtte bruke pengene til noe? Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Aha, hvor mye vil det gebyret komme på da? Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alt du nevner er mulig, men du er fort oppe i ett par hundrelapper i gebyr om du skal gå til en bankfilial og gjøre det med kontanter. Billigst og kjappest er direkte trekk fra visakort, bankoverførsel via nettbank kan ha gebyrer, og går uansett tregt. Aha, hvor mye vil det gebyret komme på da? Tatt i betraktning at PayPal har en norsk bankkonto, så skal det i utgangspunktet gå på en virkedag, og gebyr ved bruk av nettbank ligger vel på 0-5kr, altså tilnærmet ingenting.. Et par hundrelapper i gebyr for å betale regning over skranke er nå også en overdrivelse; 50-100 kr er vel nærmere sannheten. Postbanken tar eksempelvis 75 kroner. Lenke til kommentar
Perfidus Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Aha, takk. Svaret jeg har ventet på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå