Gjest Selvrealisert Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg er en gutt på 18 år som nettopp er ferdig med et langt forhold, og er kommet over det. Nå som det tok slutt, så fikk jeg plutselig mye mer tid til venner og alt annet jeg måtte finne på for å få tiden til å gå. Og jeg har nå iløpet av denne singel tilværelsen funnet ut at livet mitt er helt bedritent kjedelig. Med kjæresten ble jeg alltid mast med ut, og jeg hadde mange felles venner med hun der hun bodde, som jeg følte meg bra med. Nå som de forholdene er endret, sitter jeg igjen med en haug av kjedelige uinspirerte mennesker som ikke vet hva de selv vil videre i livet. Jeg har lenge hatt planer om et friår, der jeg kan flytte ut, jobbe og rett og slett bare prøve å finne ut av hva jeg vil videre i livet. Men nå føler jeg nesten at jeg må ut og studere med en eneste gang. Jeg er redd for at om jeg flytter ut nå (I Oslo) Så blir jeg helt alene, eller sammen med de vennene jeg har nå, og det håper jeg virkelig ikke. Jeg er redd for at jeg ikke skal bli kjent med nye personer, om jeg fortsetter livet mitt som det er akkurat nå, og jeg aner heller ikke hva jeg skal gjøre for å komme meg ut av denne suppa. Det optimale for meg må være å finne meg en ny jente å være glad i, samtidig som jeg må få meg noen nye venner som er interessert i å gjøre mer enn å spille pc og se på film døgnet rundt... Er det noen andre som har hatt samme "opplysning" og har noen tips osv? Jeg føler meg rimelig hjelpeløs her jeg sitter. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Studer/folkehøyskole og bli kjent med masse spennende mennesker. En ny dame er ikke akkurat det beste om du skal prøve å få en ny og større omgangskrets. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Stemmer for folkehøgskole, jeg også. Dessuten er det vel ikke noe særlig å satse på å få en ny kjæreste med én gang. Nå har du muligheten til å utvikle deg selv i ditt eget tempo og din egen retning, og bygge videre på ditt eget liv, og ikke et felles liv med noen andre. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du skal ikke finne deg ei ny jente med en gang. Hvis du gjør det i den situasjonen du er i vil du føle at du er helt avhengig av henne, noe som gjør at du blir veldig klengete og trengende, noe som vil ende i at hun dumper deg, så er du rett tilbake til start. Det du skal gjøre nå er rett og slett akkurat det du har lyst til. Du skal leve livet, bli kjent med nye mennesker, gjøre ting du har lyst til å gjøre, og ja.. LEVE LIVET! Som flere her har nevnt, så kan folkehøyskole være et alternativ. Har selv aldri gått på det, men av det jeg har hørt av mine venner som har gått på det, så har de sagt at det har vært et av de årene i sitt liv de ALDRI ville vært foruten, og de har fått livslange vennskap der. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har akuratt samme følelse som deg og har nettopp gjort det slutt med dama mi:p Er slik at det har blitt drit kjedeli å sitte hjemme om kveldene og har veldi lite å gjøre:/ Har mange venner men det virker som alle har noe å gjøre om kveldene:p Har noen som bor litt lengre vekke som jeg pleier å vere med i helgene da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå