Gavekort Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei! Jeg har opplevd at det plutselig smeller høyt i hodet mitt, men jeg kjenner at det ikke er i ørene. Hva er det som skjer, og er dette noe dere opplever også? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Mannen_* Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Neste stopp - Legen!! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jasså? Er det noe alvorlig? Det er ikke noe som plager meg. Edit: Det høres ut som om noen smeller en bok i bordet. Endret 24. mars 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Søk til på google, kanskje du finner ut mer der. Men uansett, årsaken kan mange. Jeg syntes du burde ta en prat med din fastlege. Det vil være det tryggeste ihvertfall. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jasså? Er det noe alvorlig? Det er ikke noe som plager meg. Edit: Det høres ut som om noen smeller en bok i bordet. Kan du ikke si litt mer spesifikt og detaljert hva som skjer? Hvor lenge har dette foregått? Har du vært utsatt for høy lydstyrke i det siste? Lite søvn? Andre ting du kommer på? Hvordan føler du deg etter smellet? Hvor ofte kommer smellet? Hvor gammel er du? Kjønn? Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Mademoiselle, la oss skrive en innkomstjournal. Hvis jeg får legge til: Når på døgnet kommer smellet? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Er ikke sikker på hvor lenge det har vart, men kan sikkert trygt si; hele livet. Jeg liker litt høy musikk, men aldri ovenfor smertegrensen. Søvnen min er så som så, legger meg i tolv-tiden og våkner til vanlig tid, som er rundt 7:00. Jeg merker det alltid når jeg prøver å sove, men det betyr ikke nødvendigvis at det er kun da det skjer. Etterpå så er jeg naturligvis skikkelig skremt og litt ør. Det skjer ikke alt for ofte, kanskje 2-3 ganger i måneden. Jeg er 16 år og gutt. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 LEEEEEEEEEEEEEEEEEGEN nuh. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kunne du tatt opp lyden? Nei, vet ikke hva det er. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Om det ikke er i ørene kan det være at hørselsnerven avgir falske elektriske signaler til hørselssenteret i hjernen. Mulig det er et slags partielt epleptisk anfall, sikkert lurt å sjekke det Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hvordan oppfatter du dette "smellet"? Er det noe du føler? Trykke og lignende, eller er det bare lyden? Er det når du gjesper at dette skjer? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hørtes ikkje helt bra ut dette her Smeller inni hode, rare greier. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Er ikke sikker på hvor lenge det har vart, men kan sikkert trygt si; hele livet. Jeg liker litt høy musikk, men aldri ovenfor smertegrensen. Søvnen min er så som så, legger meg i tolv-tiden og våkner til vanlig tid, som er rundt 7:00. Jeg merker det alltid når jeg prøver å sove, men det betyr ikke nødvendigvis at det er kun da det skjer. Etterpå så er jeg naturligvis skikkelig skremt og litt ør. Det skjer ikke alt for ofte, kanskje 2-3 ganger i måneden. Jeg er 16 år og gutt. skjer 2-3 ganger i uka med meg, har hatt det i sånn ca. 10 år og har ikkje daua enda så det er sikkert ikkje så farlig. irriterende å brå våkne slik da :\ vist du finner ut hva det er så vil jeg vite hva det er Edit er kun når jeg skal sove med meg da Endret 24. mars 2009 av CopyDog Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Vi har nok det samme CopyDog. Jeg skal snart til legen. Lenke til kommentar
CopyDog Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome Haha Exploding head syndrome faktisk, hørest veldig skummelt ut Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Du: Doktor, noen smeller en bok inne i hodet mitt hele tiden. Svaret du får er nok at psykriatiske avdeling er like over gangen. xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxD Endret 25. mars 2009 av Johsse Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 "Hei, har du lyst på en ny frakk? Nyestemote!" Hehe. Neida. Sliter med at plutselig får jeg øresus. Av og til bare på ene øret, av og til på begge. Kommer helt plutselig. Jeg mener jeg har opplevd 3 forskjellige frekvenser. Mest hyppige er 1KHz eller over (Alà lyden fra TV kanaler som ikke sender noe (prøvebilde)). Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/Exploding_head_syndrome Haha Exploding head syndrome faktisk, hørest veldig skummelt ut haha faktisk Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hehe! Jeg vet en venn av meg som har det samme. Han har det kanskje 2-3 ganger i uken. Men som sagt så er det ikke farlig, og syndromet har ikke noe spesiellt navn. Det finnes bare enkelte personer som har det i verden, som han har sagt til meg. Han har egentlig bare blitt vandt med det. Har hendt han har våknet brått om natta og sagt: "Oja, det var bare det" og lagt seg til å sove igjen. Så det er ikke farlig, hvis det er det syndromet du har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå