fredd5050 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) E Endret 30. mars 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
rolax Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg har ikke satt meg inn i kreatin, siden jeg ikke bruker det, men slik jeg har forstått det så fungerer monohydrat best (edit: viss det i det hele tatt fungerer). Resten er bare for å tjene litt ekstra penger. Alt det trenger er et appelerende navn Endret 24. mars 2009 av rolax Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det stemmer, siden monohydrat fungerer best og er billigst på alle andre tilsette noe så de kan endre navnet og ha noen salgsargumenter. Alkalyn er tilsatt litt basisk aske og halvert kreatinmengden. Så reklamerer de med 28% bedre opptak, det er jo helt på jordet. Blir som å halvere mengden cola i et glass og tilsette en dråpe sitron for å så skrive at effekten på blodsukkeret vil være 28% større. Lenke til kommentar
Papirstopp Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva er det egentlig dette stoffet gjør? Finnes det en tråd på dette forumet om de forskjellige kostilskudd(type; protein ol.)?* *(vet jeg kan søke men vis noen vet dette såå.) Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Nei men det skulle finnes en oppdatert en. Kanskje jeg skal lage om noen ikke gjør det før meg. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ettersom du er den med mest kunnskap om dette er det kanskje best at du gjør det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå