Uknuselig Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei jeg har nu prøvd proteinfrabrikken sitt i et år, men syns ikke det virker noe særlig. Kanskje jeg tar feil eller ? Hva anbefaler dere? Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Effekt? Du får ingen effekt av proteintilskudd som sådan, og hvis du forventer at pulveret skal gjøre jobben og gi deg muskler har du misforstått poenget Les de 10 siste sidene i Kosttilskuddstråden og da bør du selv kunne finne ut hva som gir mest for pengene. Sånn kort fortalt må du regne ut prisen per gram rent protein (ikke pulver, men protein) og ta hensyn til innholdet av andre stoffer som fett, laktose, søtstoff o.l. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Ja, men mener liksom at jeg har hørt at proteinfrabrikker er bare svindel? Så jeg leiter etter et proteintilskudd som er et av de beste. Noen som har forslag? Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Nei, ren svindel er det mest av i utlandet. På det Norske markedet kan du regne med 5-16% lavere verdi av protein i bøtta VS etikett. Leter du etter det beste av det beste? MyoProtein og Prozyme Billigvarianten med kvalitet , 90+ Basic Endret 25. mars 2009 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå